Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis babyen begynner på høyre pupp bruker ca 20 min på denne og så 10 min på å bestemme seg for venstre, og så orker han bare litt av venstre dier i ca 3 min....skal jeg da begynne på venstre pupp neste gang jeg skal amme? Selv om det er lengst tid siden jeg tok høyre? og hvor lang tid bruker en baby på å tømme en pupp, ved effektiv dieing?
Expat Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Venstre ja. Variasjonen på totalen varierer enormt, på barsel fikk jeg beskjed om at "et måltid skal ikke ta mer enn 45min"... For da trenger du (en liten). Ved pumping er det max 15min per pupp. Da baby var 4mnd var et måltid over (dobbeltsidig) på 5min, herlig!!! Ammepute avlaster ved lange måltider.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Mitt barn er snart 7 uker og jeg bruker 5-10 minutter, er det mulig ? Jeg slet veldig i starten, men nå går det over all forventning !!! Expat har hjulpet meg tidligere, husker du meg kanskje ?
Expat Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, lurte på hvordan det gikk... Greit når roen senker seg, huh?
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Ja virkelig ! Ammer og koser meg, faktisk så er det noe av det beste jeg gjør sammen med jenta mi. Var hos helsesøster igår og nå veier hun 3840 gram, så hun har gått opp over 200 gram i uken siden den gang - så vi er så glade nå. Veldig bekreftende å se tallet på vekten og vite at ja hun spiser mer enn nok. Får ikke noe mme så dette går bra. Leste at du sitter i tyskland ? Jeg har bodd 3 år i tyskland, ikke langt unna Aachen, nærme Köln og Düsseldorf ! Utrolig flott hadde jeg det der. Kan jeg spørre hvor du er da ? Håper du koser deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå