Gå til innhold

god gammeldags snekkerbukse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen butikker som selger snekkerbukser? Har en drøm om å eie en slik når magen begynner å komme =)

Bor i trøndelag, og har sjekka ut både H&M, kappahl og alt, men finner ingenting..

HJÆÆLP!! *hehe* =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

du må nok henvende deg til spesialbutikkene, de har snekkerbukser med plass til magen. www.mammashop.net der er det 2 forskjellige å velge, kjempetøffe. Lykke til.

Mari

Skrevet

Sjekk på Lindex. Jeg så en gravid-snekkerbukse på Oslo City forrige uke på Lindex. Varierer sikkert med utvalget på de ulike butikkene, men kanskje de kan bestille for deg der du bor??

14+4 og går allerede i gravidbukser :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

lindex på kbs har også selebukse, den passer meg hvertfall

Skrevet

H&M på city syd har snekkerbukse for gravide.

Skrevet

Hei! om du skal handle snekkerbukse på H&M så er de veldig lange.

Skrevet

Ja det kan hende det,men så er da snekkerbukse generelt,et meget behagelig plagg og bruke,enten en er gravid eller ikke,om det skulle vise seg at de er veldig lange,da er det vel bare og legge den litt opp!!!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Litt sent svar for deg kanskje, men snetterbuksen de selger på alexi.no er veldig elastisk og god å bruke :)

Skrevet

Jeg har en ubrukt en i str 36 fra Valja. Kjempefin. Kan få kjøpe den for 400,-.

Skrevet

H&M har snekkerbukser til gravide=)=)

Skrevet

Så snekkerbukse på Bebito på Solsiden i Trondheim, og på H&M's mammaavdeling på Trondheim Torg i dag :)

Skrevet

Hei hei

Jeg var inne på nettsiden til H&M i går,der var det snekkerbukse..Jeg fant endelig,fin var den også og ikke dyr..

Så ta deg en tur innom hm.com

• 2 uker senere...
Skrevet

www.mammanett.no har en fin snekkerbukse, med god stretch og knyting i sida. Jeg er veldig fornøyd med den.

Et råd om snekkerbukse. Første svangerskap så hadde jeg en snekkerbukse som var god, Men når jeg ble gravid for to år siden, så fant jeg ingen jeg likte, for dem som de hadde da og selger i butikkene som f.eks HM i år, er så korte i siden, så det kan bli en glippe mellom genseren/toppen og buksekanten. Jeg synes det er ubehaglig, og særlig når magen blir veldig stor. Mammanett sin er høyere, så den er ikke sånn, og jeg er glad for det. Men det er jo smak og behag!

Skrevet

Gå inn på nettbutikken til H&M .. Den er kjempekul,med litt fasong ;)

Anbefales!! Men de er litt store i str. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...