Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet om noen butikker som selger snekkerbukser? Har en drøm om å eie en slik når magen begynner å komme =) Bor i trøndelag, og har sjekka ut både H&M, kappahl og alt, men finner ingenting.. HJÆÆLP!! *hehe* =)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 hei. du må nok henvende deg til spesialbutikkene, de har snekkerbukser med plass til magen. www.mammashop.net der er det 2 forskjellige å velge, kjempetøffe. Lykke til. Mari
Sillymom Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Sjekk på Lindex. Jeg så en gravid-snekkerbukse på Oslo City forrige uke på Lindex. Varierer sikkert med utvalget på de ulike butikkene, men kanskje de kan bestille for deg der du bor?? 14+4 og går allerede i gravidbukser )
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 lindex på kbs har også selebukse, den passer meg hvertfall
nr.2 i februar Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 H&M på city syd har snekkerbukse for gravide.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! om du skal handle snekkerbukse på H&M så er de veldig lange.
ganb Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Ja det kan hende det,men så er da snekkerbukse generelt,et meget behagelig plagg og bruke,enten en er gravid eller ikke,om det skulle vise seg at de er veldig lange,da er det vel bare og legge den litt opp!!!
Happy_ Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Litt sent svar for deg kanskje, men snetterbuksen de selger på alexi.no er veldig elastisk og god å bruke
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har en ubrukt en i str 36 fra Valja. Kjempefin. Kan få kjøpe den for 400,-.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 H&M har snekkerbukser til gravide=)=)
Twins i magen <3 Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 Så snekkerbukse på Bebito på Solsiden i Trondheim, og på H&M's mammaavdeling på Trondheim Torg i dag
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Hei hei Jeg var inne på nettsiden til H&M i går,der var det snekkerbukse..Jeg fant endelig,fin var den også og ikke dyr.. Så ta deg en tur innom hm.com
mamma.til.3 Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 www.mammanett.no har en fin snekkerbukse, med god stretch og knyting i sida. Jeg er veldig fornøyd med den. Et råd om snekkerbukse. Første svangerskap så hadde jeg en snekkerbukse som var god, Men når jeg ble gravid for to år siden, så fant jeg ingen jeg likte, for dem som de hadde da og selger i butikkene som f.eks HM i år, er så korte i siden, så det kan bli en glippe mellom genseren/toppen og buksekanten. Jeg synes det er ubehaglig, og særlig når magen blir veldig stor. Mammanett sin er høyere, så den er ikke sånn, og jeg er glad for det. Men det er jo smak og behag!
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 3. februar 2007 #14 Skrevet 3. februar 2007 Gå inn på nettbutikken til H&M .. Den er kjempekul,med litt fasong Anbefales!! Men de er litt store i str. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå