Gå til innhold

Har byttet litt på navnet mitt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For vi var på UL i dag og fant ut at vi venter en liten jente! Termin er satt til 16. mars, samme som legen min mente og to dager etter det jeg mente i forhold til el. Men uansett ikke noe å henge seg opp i. Jenta var frisk og fin og alt så ut til å være helt perfekt :-)

Synes jeg har kjent spark (egentlig bevegelser) på merkelige plasser, aldri midt på magen, men det var ikke så rart for morkaka lå foran og forhindrer at jeg kjenner noe. Gleder meg til det blir skikkelig trangt der så jeg kan kjenne litt mer!

Dere som ennå ikke har vært på UL burde glede dere, dette var veldig stort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann og gratulerer med jenta! Vi var på ul i går og fikk også vite at vi venter en jente. Termin ble 11 mars. Helt enig med deg... en fantastisk opplevelse å se nurket,,, -så perfekt!! Vi fikk med oss dvd og bilder og var overlykkelige når vi gikk derfra! Jeg hadde også 14 mars som termin i forhold til el.. Kanskje vi skal satse på å poppe jentene våre ut på kvinnedagen?

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Så fint at alt var bra med henne!

Hvordan går det med deg da? Er formen bra? Får du gjort noe på skolen for tiden?

Skrevet

Til Steinbukk79: Kvinnedagen hadde absolutt vært noe å gå for! :-) Og jeg er så fornøyd med at vi i alle fall ikke risikerer å få henne i påsken i år. Ser for meg sykehus med feriebemanning og det som verre er.

Og Kaja: Formen er stigende, men får absolutt ikke gjort alt jeg burde... Ligger ganske godt an med fagene, men oppgaven seiler litt sin egen sjø. Hvordan går det med deg da? Du har vel snart eksamen du?

Skrevet

Har endelig klart å få tilbake litt av den gamle selvdisiplinen, så går litt bedre nå. Men har meldt meg av en eksamen da, synes det holder med tre nå.. Ellers gleder jeg meg veldig til en uke ferie nå etter jeg er ferdig med eksamnene om tre uker. Da skal vi på langweekend til Gøteborg og nyte den siste ferien alene + shoppe masse babyutstyr:) Etter det blir det hovedfagsoppgave, gleder meg faktisk veldig til det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...