3tettesmå Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Har fått første mens etter fødsel og gutten vil selvfølgelig ikke ha pupp - vrir seg vekk og hyler... Fikk til sist lurt i han når han holdt på å sovne (og da var det 5 timer siden siste amming og han bruker å spise hver 2-3 time). Hvor lenge varer dette? Hele mensen eller bare nå første dag? Og kommer det tilbake hver gang man har mensen?
Expat Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jupp, ganske vanlig problem. Ihvertfall de første "sterke" dagene, og hver bidige gang, ja. Hva med å knaske i deg en del hvitløk, det liker de fleste diende barn og kanskje det døyver smaken litt?
3tettesmå Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Takk for tips:-) Skal akkurat til å lage kjøttkaker så får stappe litt hvitøk i dem...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Så rart at min helsesøster sier at man aldri skal spise løk når man ammer
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 jeg spiser det jeg har lyst på nå. babyen reagerer ikke på kål eller løk. han gjorde det i starten .men da han var 2,5 mnd begynte jeg å prøve en og en ting forsiktig, kan ikke si at han reagerer på noe. han har vel og merke ikke hatt noen mageproblemer siden han ble født. har aldri hørt at man ikke skal spise løk.
Expat Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Hvitløk er ikke løk i så måte, den gir ikke luft, er faktisk god for magen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå