Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt el slim i flere dager nå, men el testene er negative (tester med cb digital). Første gang jeg prøver å teste el, og lurer på når jeg vil teste positivt i forhold til el slimet? Mannen reiser bort i helgen (typisk), får vel positiv test lørdag, tenker jeg, med min flaks, hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6657583-el-slim-og-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da kan jo være enda litt eklere jeg da....er ofte der inne og henter ut slim:) hehe...for på papiret kan man lett misforstå..jeg har ofte ett slim som likner på el slim..men eneste måten å se forskjell p åer å ta på det og strekke det.....guuuuusj..hehe..men må man så må man...dessuten er d ikke alltid at slimet kommer ut...forrige mnd var jeg inne å henta d:O ehhe

Hmmm, tror jeg starter med dopapirtitting. Tror "henting" er en hobby for viderekomne:) Takker for fine bilder på netthinnen av meg selv på do;) Men, skal man bli gravid kan man vel ikke bare suse rundt og synes at alt er ekkelt. Jeg skal trene på å ikke være så "fisefin".

Er det ikke slik at man får el-slim hvis kroppen prøver å ha en eggløsning? Det er mange som ikke har EL i hver syklus. De kan likevel ha slim.

Sikkert greit å bruke slimet som en indikasjon på at EL er på vei hvis man har "normale" sykluser og EL hver mnd.

Har hørt at hvis man har EL- slim i 3 dager, er selve EL 3. dagen m slim eller dagen etter. ( Altså 4. dagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...