Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt el slim i flere dager nå, men el testene er negative (tester med cb digital). Første gang jeg prøver å teste el, og lurer på når jeg vil teste positivt i forhold til el slimet? Mannen reiser bort i helgen (typisk), får vel positiv test lørdag, tenker jeg, med min flaks, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde elslim en hel uke før jeg fikk positiv test:)

Skrevet

Litt flaut å spørre, men hvordan ser EL slim ut? Ikke noe jeg har lett etter eller tenkt på eksisterte før nå.

Skrevet

Det er som eggehvite nesten.....Jeg kan strekke mitt mellom tommel og pekefinger...langt med andre ord....Trekker seg ikke inn i papirtet..men legger sg utenpå....jeg syns det er skikkelig ekkelt..hehe...

Skrevet

åååå, er det det! Nå gikk ble det tent en lyspære her:)

Jenta si som kjenner kroppen sin godt;) Da vet jeg jo hva det er jeg skal se etter, og jeg vet at det faktisk er noe jeg har i ny og ne:)

takker for info:)

Skrevet
:) hehe..men husk at man har ikke nødvendigvis el fordi om man får dette slimet...jeg har opplevd å få d flere ganger på en mnd..
Skrevet

Da kan jeg føre en ny hobby på lista mi: ta en titt på dopapiret før jeg skyller det ned.... Hehe Blir noe å skryte av tenker jeg:)

Skrevet

Da kan jo være enda litt eklere jeg da....er ofte der inne og henter ut slim:) hehe...for på papiret kan man lett misforstå..jeg har ofte ett slim som likner på el slim..men eneste måten å se forskjell p åer å ta på det og strekke det.....guuuuusj..hehe..men må man så må man...dessuten er d ikke alltid at slimet kommer ut...forrige mnd var jeg inne å henta d:O ehhe

Skrevet

Hmmm, tror jeg starter med dopapirtitting. Tror "henting" er en hobby for viderekomne:) Takker for fine bilder på netthinnen av meg selv på do;) Men, skal man bli gravid kan man vel ikke bare suse rundt og synes at alt er ekkelt. Jeg skal trene på å ikke være så "fisefin".

Skrevet

Er det ikke slik at man får el-slim hvis kroppen prøver å ha en eggløsning? Det er mange som ikke har EL i hver syklus. De kan likevel ha slim.

Sikkert greit å bruke slimet som en indikasjon på at EL er på vei hvis man har "normale" sykluser og EL hver mnd.

Har hørt at hvis man har EL- slim i 3 dager, er selve EL 3. dagen m slim eller dagen etter. ( Altså 4. dagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...