Gå til innhold

Psyke-Stressa pga uteblitt Mens!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er litt stressa for tiden... Venter på en mens som aldri kommer, men er redd for å teste...Er jo liksom sikker på at jeg ikke er gravid...

Er på dag 43 i skyklusen! Har normallengde rundt 34 dager, så dette er ikke normalt for meg. Selv om syklusen har vært godt over 40 dager ved et par anledninger tidligere. Det er akkurat som psyken min spiller meg et puss!!! Når jeg begynner å tenke på at jeg er over tiden kommer alltid mensen senere enn normalt hos meg. Noen som kjenner seg igjen i dette?

Jeg kjenner ingen grav. tegn overhode...Det eneste som har vært litt mystisk i denne syklusen er en liten spotting/blødning for 10 dager siden (altså ca dagen for Mensstart).

Dere vil sikkert si; Skynd deg å teste! Og jeg vet at det er det eneste rette. Problemet er at jeg er redd for å finne ut at testen er negativ for så å bli redd for at det er noe galt med meg. Blir engstelig og stressa....Hva kan grunnen være til spotting/blødning hvis jeg ikke er er Gravid???

Hilsen psyke-stressa meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6657577-psyke-stressa-pga-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det ikke bare er meg.. Blir helt utslitt av dette jeg.. Skulle hatt mens forrige torsdag, og det har fortsatt ikke skjedd noe.. Testa tirsdag morgen, men den var negativ. Så da trodde jeg egentlig at tanta kom til å komme snart.. Nå har jeg ikke lyst til å teste igjen..

Syklusen min har vært nøyaktig 35 dager de siste 4 månedene, men forrige måned varte mensen veldig lenge, og jeg lurte på om det kanskje kunne ha vært SA. Uansett så er det over fire uker siden jeg var ferdig med forrige mens, så det kommer vel snart.

Har kun innbildte symptomer tror jeg.. Men verker veldig nederst i korsryggen..

Denne måneden hadde jeg på en måte bestemt meg for at det ikke kom til å skje noe, og at vi heller skulle konsentrere oss om neste måned, så jeg synes egentlig det var litt rart at ikke mensen kom når den skulle denne gangen.. Har jo prøvd å liksom hoppe over prøvinga denne måneden..

Så nå lurer jeg litt på om det kanskje kan ha gjort susen.. :) Hadde jo vært koselig.. Men jeg tester nok ikke igjen med det første..

Synes det er veldig rart at jeg ikke testet positivt på tirsdag hvis jeg hadde vært gravid. Burde ikke det ha gitt utslag nå? Noen som vet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...