Gå til innhold

Nå ble jeg overrasket og glad + et spørsmål

jes

Anbefalte innlegg

Er gravid for 2 gang, 37 år, og var litt inne på sidene med min første. Men syntes det var så mye usakelig og barnslig oppførsel på trimester-sidene, så regnet med at jeg ikke kom til å være inne på bim i det hele tatt denne gangen. Men så fant jeg denne debatten. Vel, jeg har igrunnen ikke tenkt på megselv som en "moden mor", men ok da!

Spørsmål: noen gode tips for å holde "magen i gang", spiser sunt, drikker biola, vann og alt, men...

Fortsetter under...

Hei på deg! Er selv gravid for 1 gang, 35 år, synes disse sidene er perfekt.... Har termin 18/1-07, og venter en gutt. Hva med deg?

Tips for å holde magen i gang: spis kiwi 1 eller 2 om dagen, spis knekkebrød (fullkorn) i stenfor brød, gå tur eller tren noe 30 min. daglig... Holder i allefall min mage igang :)

Lykke til!

Hei igjen Jes,

Ja prøv litt kiwi :). Spiser litt grovt brød av og til, men knekkebrød til daglig...

Du har termin 2 dager før min bursdag, så kjekt :). Vi var også veldig spente på ultralyden, og hadde bestemt oss for å vite kjønnet hvis de kunne se det tydelig.... Og det var visst ingen tvil. Det viktigste er jo at alt er i orden, men hele personen som ligger inni der blir litt mer virkelig...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...