Gå til innhold

lenge på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange dager må man være på sykehuset etter en vanlig fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alt er bra med mor og barn, en dag eller to. Tror du kan bestemme litt selv også, ifht. amme-hjelp fra helsepersonell o.l..

Skrevet

jeg trodde en måtte ligge i 4 dager jeg. fordi det var noen prøver som skulle takes på den 4 dagen! tror det var denne føllingstesten eller noe!

Skrevet

Nå skal ikke jeg være for skråsikker, men mener det er slik at man blir sjekket av legen ganske raskt, og at hvis han/hun ser at alt er greit med dere, kan dere reise hjem hvis dere vil det. Ellers kan det jo hende det er ulik liggetid på ulike sykehus. Jeg skal føde på Ullevål, og har fått beskjed om at jeg bare må bli en dag eller to. De som skal ta keisersnitt eller har hatt noen form for komplikasjoner, blir som regel en ukes tid.

Skrevet

Den testen du snakker om skal tas etter ca 4 dager, da kan du komme tilbake på sykehuset og ta den dersom du reiser hjem før.

Det kommer jo litt an på hvor i landet man bor. Noen steder er det jo for langt å reise hjem og så tilbake igjen.

Ring sykehuset du skal føde på for å høre, så vet du hva du har å forholde deg til.

I Tønsberg der jeg skla føde kan du ligge i 4 dager. Mindre dersom du føler for det og lengre dersom du skulle trenge det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...