Gå til innhold

22 år i Oslo med termin i mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å bli kjent med flere i byen, men det er ikke like lett bestandig. Noen andre som vil bli kjent med fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er interessert altså...?

Skrevet

Jeg er 23 år og bor i oslo, østkanten. Har termin 16.Januar. Skal få en liten gutt:) Vet du hva du skal få eller? Hvor i oslo bor du?

Skrevet

Hei!

Jeg er 23 år og bor i Bærum.

Har termin 4.mars...

Hadde vært gøy å møtes:)

Skrevet

Jeg bor På Kringsjå studentby med samboren min.

Var på UL i dag og fikk beskjed om at vi venter en liten jente :-)

Skrevet

Heisann :-)

Jeg har termin 13. mars.

Alltid koselig å møte nye mennesker.

Hva holder du på med? (Jobb eller studier)

Skrevet

Jeg jobber fulltid på kontor i en IT-bedrift. Ikke drømmejobben, but it pays the bills. Hva med deg? Hvis du bor på studentby regner jeg med at du studerer. Hva studerer du?

Har du vært med på sånn BIM-treff før?

Skrevet

Studerer ja, tar en bachelor i Teologi og kristendom og skal legge til en del historie og engelsk. Ta pedagogikk til slutt og komme ut som lærer... håper jeg.

Har ikke vært med på BIM treff før nei. Registrerte meg her for tre dager siden, så det er kasnkje ikke så rart.

Skrevet

Å, så spennende. Teologi er noe jeg virkelig kunne ønske jeg kunne mer om. Er jo kristen, babtist, men føler hele tiden jeg ikke kan halvparten av det jeg ønsker jeg kunne.

Har aldri vært på no BIM-treff selv....vet lite om det egentlig. Det er som om vi lever i en annen verden når vi er gravid....samtidig som vi lever i vårt samme gamle. Jeg nyter reisen ihvertfall, vært heldig å slippe unna de fleste plager.

Skrevet

hei! jeg er 22 år, bor i oslo og har termin i april. bor sammen med samboernen min og gutten vår på 1,5 år :) jeg er hjemme med han og han går 3 korte dager i bhg i uka.. da jobber jeg litt i en blomsterbutikk i byn, er utdanna blomsterdekoratør med fagbrev. jeg har vært på ett BIMtreff med unge gravide gjengen. koslig å treffe andre med mager:)

Skrevet

Så gøy. Kanskje jeg skal bli med på et sånt BIM-treff en gang. Noen som vet når neste er? Og skal dere bli med da?

Skrevet

BIM- treff høres ikke så dumt ut... men jeg er litt sjenert.

Hadde sikkert ikke hatt vondt av å komme meg ut med andre mennesker da :-) He he...

Skrevet

Vi får finne ut når neste treff i oslo er, så kanskje vi kan ta en tur å hilse på...hvis det passer..og oppfordrer alle som ikke har blitt med før å joine oss som heller ikke har gjort dette før. Det blir sikkert gøy. Spennende å se hvordan andres mager vokser osv.

Skrevet

Enig :-)

Får bare sparke meg selv i rumpa, he he

Har blitt mye innesitting og "isolering" de siste ukene pga skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...