Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Sønnen min på 13 mnd sovner alltid ovenpå dynen. Jeg går ganske oft og snur han rette veien og brer på han dynen.Men ikke lenge etter har han jrøpen ovenpå dynen igjen. Jeg er redd for at han skal bli kvelt der han ligger med hodet godt trykket nedi dynene på natten. Hva synes dere? Har prøvd med ei lita babypyte under hodet, men snur seg oppå dynene allikevell.Kan jeg kansje prøve med voksen pute. Tenker at han vil ligge litt mykt med hodet, derfor han snur seg oppå dynen kansje.. Litt rotet forklart dette, men satser på at dere forstår problemstillingen
Ranveig R Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Vi har nettopp kjøpt pute til småen på nesten 13 mnd. Kjøpte ikkje babyputa (den er jo heilt flat), men gjekk rett på juniorputa. Den er 40x60cm og ikkje så flat som babyputa, men heller ikkje så tjukk som voksenputa. Guten vår legg seg mykje bedre til rette på puta enn han gjorde utan, og faktisk så ligg han meir på rygg no enn han gjorde før (har alltid lagt på sida). Det einaste "nagative" med puta er at han får skikkelig sovehår i bakhovudet, det ser ut som ULL, og det nyttar ikkje å børste det flatt igjen heller ;o) Er jo litt søtt og då...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå