Gå til innhold

noen med ivf erfaring fra riksen?

Anbefalte innlegg

hei! Kan noen være så snille å informere meg litt om hvordan ting egentlig skjer... hva er vanlig ventetid for tida? fra man er registrert til ting skjer? hvor lenge har du/dere ventet? og, har det gått bra? er så innmari spent jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6657269-noen-med-ivf-erfaring-fra-riksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å legge inne dette spm. på "ass.befr.":-)

Vi er på Riksen og det tok 3 mnd. fra henvisningen ble sendt til første samtale. Det er ca. 9 mnd. ventetid på prøverør på Riksen, men vi ble tilbudt inseminering (AIH-forsøk) i ventetiden. Vi hadde 3 AIH-forsøk, hvor det første resulterte i kjemisk graviditet.

Kunne hatt første IVF 9 mnd. etter at henvisningen ble sendt, men valgte å utsette det fordi jeg var psykisk sliten av prøvinga. Nå er det snart 1 1/2 år siden vi ble henvist til Riksen (har ahtt et IVF-forsøk og et ICSI-forsøk) og jeg er enda ikke gravid - så Ting Tar Tid!

:-)

Gynekologen min sendte henvisning til Riksen i august.

Fikk brev fra Riksen 19.september om at søknaden var mottatt, og at det for tiden var 9 mnd ventetid fra godkjent søknad til behandlingsoppstart.

For et par uker siden fikk jeg innkalling til samtale/undersøkelse i desember.Fikk også et skjema med masse blodprøver jeg skulle ta i første mulige menstruasjonssyklus.

.

Så vi er nok ikke igang med prøverør før sommeren 07 tenker jeg..

Vi har valgt å ta et forsøk privat mens vi venter,så vi er vel snart igang der:)

Har allerede ventet i over 2 år, så er LEI av å vente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...