Gå til innhold

Hei hei.. noen flere som er sykemeldt her eller?

Anbefalte innlegg

Hei hei

ligger hjemme og kjeder meg i hjæææl her... he he.. har vært sykemeldt i nesten 2 uker nå og begynner å bli ganske lei.. men når man ikke har så mange andre valg så er det ikke så mye å gjøre med det... så derfor lurte jeg bare på om vi er flere i samme båt??

Fortsetter under...

Jaa! Jeg er sykemeldt på 5. uka og er pittelitt lei bare... Har blitt veldig datanerd da, for det nesten det eneste jeg orker å gjøre! Og Tv da..

I går ble jeg faktisk oppriktig bekymra over meg selv da jeg fant meg selv sittende å skrive en frustrert mail til TV3 om hvor irriterende det er at de bare sender første del av disse xtreme makeover house edition - scaary! Jeg ser nesten aaldri på TV ellers! ;)

Kan jeg spørre om hva som er galt med dere? Selv har jeg i 2 uker vært sykemeldt 100% pga kvalme/svimmelhet. Dette har bedret seg litt. Var på første kontroll igår, legen mente jeg ikke burde slite meg ut når jeg sa jeg var veldig sliten på ettermiddagen, så jeg ble videre sykemeldt i 40%. Det er kanskje tidlig å bli sliten,( er 9 uker idag)men fikk også vite at jeg hadde litt lavt blodtrykk og at jeg måtte begynne å ta jern. Kan kanskje ha noen sammenheng.

hei jeg er også sykemeldt. vært det hele tiden. og det blir noen lange måneder til mai å gå slik :-(

jeg ble sykemeldt i uke 8 i juni pga bekkenløsning , men mistet i MA i juli. så ble jeg videre sykemeldt for depresjon, tretthet. og bekkenløsningen ga seg ikke heller. så ble jeg gravid igjen og nå er jeg 100% sykemeldt for bekkenløsning og høyrissikosvangerskap.

bekkenløsningen har holdt seg ganske bra til nå, men kun fordi jeg ikke gjør noen ting. jeg vasket litt hus i dag dumme meg, men gadd ikke mase mer på andre og kjener det godt i kveld dessverre.

men kjedelig å ikke kunne gjøre noe omtrent alledere nå..sukk. men blir ikke bedre om jeg tyner meg selv heller, og det er langt fram å gå om det blir ille også.

Jepp, det er nærmest en kunst å lære seg å IKKE gjøre noen ting! Det har jeg brukt lang tid og et par "skyllebøtter" fra legen for å få til.. ;)

Jeg er sykemeldt pga svangerskapskvalme og migrene (kan jo ikke ta tablettene mine nå, og da blir anfallene verre). Pga den stressende jobben min har legen bestemt at jeg skal være 100 % sykemeldt en stund til. Og det er nok egentlig det beste, selv om jeg brukte endel tid på å ikke ha dårlig samvittighet..

PS: Jeg fikk et laangt og utfyllende svar fra TV3, da ble jeg litt flau nesten, hehe.. ;)

Sitter og glor i veggen jeg også. Kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg at det skulle være så kjedelig å sitte hjemme og slappe av... Ikke blir jeg bedre av det heller. Legen mener at jeg har fått bekkenløsning og har sendt meg til fysioterapeut. Der var jeg i dag og han kunne konstantere at jeg hadde gått alt for lenge med smertene og at han mått løse opp i alle de spendte musklene i ryggen før han kunne finne ut om det virkelig er bekkenløsning jeg har. Han sa også at jeg ikke burde tenke på å komme meg på jobb i nærmeste framtid...Da gjør det ikke saken bedre at sjefen ringer annenhver dag og lurer på om jeg snart er på jobb igjen eller om jeg blir lenge borte. Sikkert ikke vondt ment fra hennes side, men i mine ører høres det ut som et sabla mas. :-)

Annonse

hei hei..

er kvalm, spyr og får i meg lite mat jeg da.. sykemeldt i 3uker nå og er sykemeldt til i midten av november.... så håååååper at det blir bedre til da... er drit lei av tv... hehe...

Dere med bekkenløsning hvor langt er dere på vei? og hvordan merker man det? er begynt å få murring og litt smerter i korsryggen.. særlig når jeg reiser meg og setter meg... så lurer på om det kan være starten på det eller om det bare er all sofa liggingen.. hehe

Har første dagen hjemme i dag.

Det går greit å kontrollere kvalmen når jeg er hjemme, men når jeg er på jobb, så har jeg ingen mulighet til pause.

På jobben jobber jeg alene og må stå i 8-9 timer sammenhengende i et stressende miljø. Jeg jobber i en kiosk, så det er ikke så gøy å fly til toalettet for å kaste opp når man har 8-10 kunder i kø for å kjøpe seg lunsj.

Det er i første omgang snakk om en sykemelding i 2 uker.Regner med å reise hjem til foreldrene mine en tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...