Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 De siste dagene har jeg hatt litt småvondt i korsryggen, både når jeg ligger og står. Er dette vanlig? Jeg er 11+3.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 hei du:) jeg også har det. Føler for at jeg har det hele dagen. Tror det er vanlig. Er snart 9 uker,så jeg er jo litt kortere enn deg da,men det spiller vel ingen rolle:) Det går nok bra skal du se:) Lykke til:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 takk! Jeg bare håper ikke det er tegn på større plager senere... Men man har jo krav på gratis fysioterapi dersom det skulle være, da!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Ja har det ofte om kvelden - samtidig som det murrer foran - det er visst helt vanlig! Er 6+1 idag!
tina 79:) Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har også det, har hatt vondt i ryggen den siste uka. Blir værre jo mere sliten jeg blir, og det hjelper ikke alltid å legge seg ned heller. Er best på morgenen etter en lang natts søvn. Men det er visst helt vanlig, og ikke noe å bekymre seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå