Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 det rykker og napper i egglederne(hjennes ut som det er der) blir liv redd vær gang og hvis jeg reiser meg fort opp er det drit ont der nede nesten som krampe kan ikke huske jeg hadde dette sist håper virkelig andre kjenner det samme tror jeg er 6+3 på vei mia si mamma -79
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Det er vanlig at det strekker og stikker nedi der. Livmora vokser og ligamentene strekkes. Noen kjenner det kanskje spesielt ved brå bevegelser, sånn som når man reiser seg fort opp:)
OktoberMa-04 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Skader jo ikke å ringe legen å høre om du kan få en sjekk. Ellers er det vanlig med stikkinger i magen, har hatt det samme selv nå, men husker ikke jeg kjente noe til det med førstemann. Men jeg bestilte en legetime for å sjekke det skikkelig fordi jeg syntes det var så mye og veldig vondt... Viste seg at det ikke var noe, og nå har det så og si gått over.
25 år gammel mamma Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har også slike "smerter" innimellom, virker som det er når barnet vokser og trenger mere plass, for magen er blitt større på samme tida. Nå er jeg 24+4 og har hatt disse regelmessig under svangerskapet. Men jeg spurte legen min og dette var helt normalt, men de skulle ikke være vonde og det er det heller ikke, kanskje mer ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå