MintCondition Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Må bare syte litt altså. Ikke før har vi fått Guro til å sove hele natta (straks 9 mnd nå, har vært myyyye våken!), så får hun feber, blir snørrete og får diaré. Stakkars lille, hun har jo så vondt! Vondt i tennene, vondt i magen...vil ikke spise, bare ha pupp, sover ok på dagen, men om natta er det visst bare fælt å være liten. *sukk* Så kom meg ikke på lesesalen i dag gitt, etter ca 1 time søvn. Nå kjenner jeg at hun har skikkelige kuler nede i munnen, noen som har en idé om hvor lang tid det kan ta før en tann eller to (det må da være minst to på gang med dette bråket! kommer opp?
MintCondition Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2006 Ingen som har noen idé om hvor lang tid det tar fra feber og mye bæsj til tannebiss kommer?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Huff, stakkars Guro-mor, då! Viss ho er som knerten her, så får du trøyste deg med at no er ho snart over det verste, iallfall i denne omgang: etter eit par dagar med feber og klaging har tenne brote fram (trur det er noko med at feberen gjer tannkjøtet mjukare), og guten har vore fin som ny. Så du får krysse fingrane for at Guro også får det betre snart.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 ...har tennene brote fram, så klart. Måtte berre.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 har samme problemet her nå...hun holder på å få oppe...slet skikkelig med å sove natt til i går....da ga jeg paracet og smurte på dentinox... kjente den var kommet fram i går. skikkelig kul på den ved siden av også...så den er nok rett rundt hjørnet...sov bedre natt til i dag, og i natt håper jeg virklig at hun sover godt. når hun har vært på det uroligste har hun sovet ved siden av meg...kroppskontakt og nær puppen hjalp litt...stakkar liten. så jeg vet hvordan dere har det... tror ikke det tar mange dagene fra kulen til tanna kommer... spørs kanskje på tannen, men de små foran er ganske skarpe....
MintCondition Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2006 Takk for svar Håper det gir seg snart ja, har hatt nok en natt hvor hun bare vil ligge oppå meg med puppen i munnen nå. Prøver pappaen å ta henne så blir det ramaskrik, er visst bare mamma som gjelder når man har det vondt. Har gitt både paracet og dentinox, men syns ikke jeg merker særlig effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå