Gå til innhold

Skal man få noe form for

Anbefalte innlegg

Skrevet

brev/bekreftelse fra TK vedr permisjonspenger??? Jeg har ikke mottat noe, og det er leeeenge siden jeg sendte inn søknaden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme jeg også......

Venter og venter.

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg leverte søknaden at det ville komme bekreftelse i posten ca en uke før permisjonen starter. Men kan jo være ulik praksis fra TK til Tk da..

Skrevet

Har fått brev om at søknaden blir behandlet etter barnet er kommet til verden,men første utbetaling vil komme islutten av november, altså før di behandler søknaden. Var på en måte en bekreftelse på at søknaden var motatt.

Skrevet

jeg fikk svar i posten på tirsdag, men det er fordi jeg skrev i søknaden at jeg ikke helt visste om jeg skulle ut i perm 1.11, eller 15.11...

jeg er ferdig i et vikariat 31.10, så jeg var litt usikker.

fikk beskjed om at jeg må søke om dagpenger, eller ta 15 dager av permisjonstida, men da mister jeg de dagene etter at babyen er født, og det vil jeg jo ikke.. hehe

så nå skal jeg inn på nav 1.11 og søke dagpenger...

vet ikke om jeg hadde fått noe brev hvis jeg ikke hadde skrevet som jeg gjorde i søknaden..

klem!

Skrevet

Når jeg snakket med trygdekontoret fikk jeg beskjed om at de IKKE kom til å sende hverken bekreftelse på mottatt søknad, eller brev om at søknaden var innvilget. Sikkert forskjellig praksis fra trygdekontor til trygdekontor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...