Gå til innhold

Sutrer i søvne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nyfødte datter kaver og sutrer til innimellom når hun sover. Er dette vanlig, eller kan det være noe som plager henne? Det er absolutt ikke noe hun gjør heletiden under søvnen, men det kommer noen sutrelyder fra henne innimellom når hun sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør Max også, tror det er fordi han er sulten innimellom. Nå som han tar smokken dytter vi bare inn denne og så vips er han rolig igjen!

Sover hun i egen seng? Vi la Max i vognbagen en stund vi for sengen ble på en måte litt for stor for han og der sov han veldig godt! Bare et lite tips! Han sov faktisk der til han ble 2 mnd, i bagen oppi sengen vår el sin, syntes det var litt kos å ha han mellom oss, men gost da han kom i egen seng også!

Skrevet

Hun sover i bagen oppe i sengen sin.

Tror ikke hun er sulten heller egentlig..

Kanskje hun bare drømmer? Noen andre med efaring? Trenger det bety at hun har vondt?

Skrevet

Er det ingen andre med denne erfaringen? Blir så redd jenta mi har vondt jeg nå:( Litt overfølsom her jeg sitter sikkert (mye hormoner..), men jeg blir nesten på gråten jeg..

Skrevet

Min lille kan sutre litt i blant når han sover...

Jeg tror at noen ganger skyldes det at han drømmer, andre ganger ser det ut som om han plages litt av luftsmerter. Vet jo ikke om det er dette, siden han er så liten at jeg ikke får spurt ham, da, men det virker slik på meg.

Men jeg tror du kan være helt rolig. Hadde datteren din vært veldig plaget, hadde hun jo våknet. Så lenge hun ikke gjør det skal du ikke bekymre deg! :o)

Skrevet

Kanskje hun drømmer? MIn veslegutt lå å gråt i søvne for så å le rett etterpå, snodig, men ikke mer enn det.

Skrevet

Lillegutt gjorde også det de8-9 første ukene. tror det var fordi han hadde så mye luft. Han var veldig plaget med luftsmerter, og våknet ofte og gråt av at han prumpet..

Skrevet

Takker for fine svar!

Jeg håper dere har rett i at hun ville ha våknet om hun hadde hatt plager.

Man er jo så redd for det kjæreste man har, og da er det godt å kunne bli litt beroliget her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...