Gå til innhold

Oktober: Da har eg født!! Lille Isabell kom til verden 08.10.06:) Ved fullmåne.


Second time mama 11.06.2011:)

Anbefalte innlegg

Hun var 48 cm lang og 2800 gram. Fødselen gikk svært raskt.

 

Hun bestemte seg for at hun ville ut en uke før termindato, noe mamma synst i grunnen var greit, da hun var litt lei den store magen.

 

Det begynte med at litt vann gikk kl.23.30 lørdags kveld. Eg var heime åleine for samboer var vekk på jobb, og kom ikkje heim før neste dag. Ringte mamma for å forberede ho på at ho kanskje måtte kjøre meg til SUS. Ringte også føda, der eg fekk beskjed om å drøye det litt sidan riene ikkje hadde starta enda. Men kl 01.30 begynte riene, med ca 10 min mellomrom, men ikkje så kraftige. Likevel kom mamma, og vi reiste til SUS kl.03.30. Der hadde eg 2 cm åpning berre, og blei sendt heimatt.

 

Heime gikk eg og la meg, og fekk faktisk sove mellom riene. Men så tok dei seg kraftig opp, blei svært vonde og hyppige. Når det var 3-4 min mellom kvar tok eg eit bad. Då gikk enda meir vatn, og eg tenkte at no er tida inne for å dra på føda igjen. Eg vekte mamma, og saman reiste vi. # cm åpning, og rier med 2 min mellomrom, likevel ville dei sende meg heimatt igjen!! Då sa eg nei, og dei skreiv meg inn. Fekk clyster (heilt ufarlig). Så kom endelig samboer, kl.09.30. Eg kom meg opp i eit badekar, og så forlot jormor oss. I ein time var vi overlatt til oss sjølv. Riene var då grusomme, og kom kvart 30 sekund!! Samboer masserte ryggen, og vatnet hjalp litt, men ikkje nok.

! time seinare kom jordmor, då hadde eg gått frå 3 cm til nesten 10 cm på èn time!! Snakk om effektive rier!

Lystgassen hjalp masse. Eg hadde på dette tidspunktet lagt meg i senga.

Kl.11.30 begynte eg og trykke, og kl.12.20 var jenta født!! DETTE gikk utrulig fort sa jordmor. Måtte heldigvis berre sy littegrann, då eg rivna berre litt.

 

Eg er eg gla eg tok modningsakupuktur i forveien, for det meiner eg gjorde at ting gikk så fort og greit.

 

I tillegg var min fødsel ganske så identisk med mamma sine fødslar, som også var raske.

 

Hadde berre lyst til å dele min opplevelse med dokke, håper det ikkje blei for langt. Ellers må alle dere som ikkje har født enda ha lykke til! det er ingenting å grue seg for ivertfall, og premien er fantastisk.

Koser meg kvar dag med prinsesssa vår:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..!! huske deg fra det fyssta treffet i Stavanger...:) Eg sidde her med små rier, vannet gikk igår kveld, men må venta t eg får vondare..

 

Men gratulere så masse med prinsesså!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse! Godt at de komme litt før og av og t. Fikk min før eg og. Masse lykke t! Me treffest kanskje igjen på barselgruppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gratulerer! jeg har også begynnt på modningsakupunktur nå, får håpe det går like greit for meg:) det hørtes jo ut som en kjempegrei fødsel! kjekt å høre slike historier når det nærmer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...