vips-77 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Har en kollega som ble pappa for 3 mnd siden.. Det har vært litt av en prøvelse for dem for gutten har kolikk og skriker jo mye da... Men så fant de ut at han hadde brekt kragebeinet under fødselen!!!!! Stakkars lille venn som hadde kjempevondt uten å kunne si i fra, og foreldrene har jo løftet på han og bært han rundt, så han har jo hatt kjempevondt.. Har aldri tenkt på at noe sånt var mulig, men da skal min sjekkes for sånne ting hvis hun gråter mer enn normalt i hvertfall....
Kristannaa Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Huff da,stakkars:( bra de har funnet det ut nå da:) har aldri tenkt over noe sånt jeg heller..
popkind Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Staaaakars liten! Det hadde heller aldri verden jeg tenkt på!!
Snupidupi Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Huff stakkars litn.. kan ikke vær greit... men nu bi vel alt bedre da...
Hermelina Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Uff, er ikke greit når de ikke kan si fra selv! Gutten til noen vi kjenner var også urolig og skrek masse, og etter ett halvt år kanskje, så gikk de til en fysioterapeut og da var det en virvel eller skive eller noe i nakken hans som var i klem! *grøss* Da var de allerede inne i en dårlig sirkel av sovevaner og skriking som holdt på lenge etter at han var blitt frisk. Stakkar liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå