Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Dette hører vel egentlig til på sex-forumet, men der er ikke så mange seriøse svar å få. Er over 2 mnd siden fødselen.. Revnet framover og ble derfor sydd litt. Når vi har sex, så er det som om vevet i skjeden ikke utvider seg slik det normalt gjør - det skal jo være svært elastisk. Nå kjennes det derimot ut som om jeg er altfor trang, og det kjennes "stivt" ut på et vis siden vevet ikke gir etter. Frister ikke akkurat å ha samleie, selv om man har lyst. Råd, noen??
IdaJacobine Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hei, Jeg hadde (haste)keisersnitt, følgelig ikke noe revning på meg, så jeg er vel ikke heelt kvalifisert til å gi råd. Men jeg har litt samme følelse når vi har sex. Er visst pga av ammingen og lite østrogen til slimhinnene eller noe sånt. Hvis det er grunnen kan man visst få overgangsaldermedisin eller noe sånt. Ellers kan jeg bare si opplagte ting, som å være veldig, veldig forsiktig, bruke masse tid og glidemiddel eller vente til det blir bedre? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Samme her. Har hørt det kan ta dobbelt så lang tid som med renselse når man har sydd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå