Gå til innhold

Brio kombi, noen erfaringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Nå har vi endelig kjøpt oss barnevogn, så kjekt å begynne å noe av utstyret på plass!!!=)

Vi endte opp med Brio kombi, for denne hadde alt det vi ønsket oss, teleskophandtak, kan snu styret for å kjøre i begge kjøreretninger, lufthjul, tar liten plass når vi legger den sammen. Pluss at den va på tilbud til rett under 5000 kr, pga nye modeller som skulle inn.

Noen som har erfaring med vognen? Vi er førstegangs, så vi har ikke erfaring i det hele tatt!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha :) Vi har også kjøpt den vognen! Men vi kjøpte den i sverige og fikk den for rett under 4000.! Inkl. en vinterpose til babyen som hører til vognen! jeg synte den virket genial! Håper vi blir fornøyde med den! Men jeg tror vi blir det! Har hørt masse positivt om de vognene! så tror vi/dere har gjort en kupp der ja :)

Skrevet

selv har jeg valgt simo.. men har hørt mye bra om Brio! Så tror nok det var et bra kjøp ;)

Skrevet

kjøpte det for 4 år siden. en superbra vogn-lett og fin .

og holdbar. venter nr 2 og vogna framstår som ny!! stell pent med en. smør hjulene og vask den en gang i blant så har du flott vogn lenge!!

Skrevet

Dette høres bra ut!=) Nå ville jeg ha en vogn som helst holder til flere enn bare en unge, så det høres bra ut at den holder litt!=)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...