Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet prisen på disse? Må ha ett stellebord og sprinkelseng med hjul.Synes stokke har fin seng og stellebord,men prisen er vel ikke like fin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempedyr!!! Liker oxo de,hadde tenkt å kjøpe stokke sengen,men innså at det var galskap! Har kjøpt ei amanda seng(veldig solid,med hjul og som kan heves&senkes på 1-2-3...bare en knapp man trykker på..)Og de har jo mange fine stellekomoder med badekar! Det blir nok myye billigere enn å gå for stokke...De komodene er jo geniale oxo..etterpå kan de jo bare brukes som en vanlig komode!=)

Skrevet

ok,hvor selges disse da? jeg har ikke vært i noen butikker enda,typen har så god tid at han synes ikke det er nødvendig enda :) så jeg sitter bare å ser på nettet..

Jeg har hørt de har sprinkel seng med hjul på jysk,men jeg vil helst ha noe med god kvalitet. Badet vårt er så lite at stellebordet må ha høye ben,kan ikke ha vanlig kommode,for røret til vaskemaskinen kommer ut og ned i sluken akkurat der stellebordet skal stå..

hmm :)

Skrevet

Har dere ikke barnebutikk der du bor?

Vi kjøpte senga på barnebutikk...kostet 1400(fikk 200 i avslag),....den er solid,tykt treværk.Veldig fornøyd med sengen. Vi har ikke så god plass på badet vi heller,men vi har lånt en sånn stellekomode...skal ha den forann varmtvannstanken(blir litt smalere å passere,men det får være...)det går for en tid.Den lille må jo ikke fryse=)

Skrevet

jeg og synes stokke var veldig fint helt til jeg så prisen....

fant meg seng og stellebord på ikea som jeg falt for og det til en rimelig pris, ca 3000kr tilsammen.

Skrevet

Vi kjøpte Stokke-seng til lillegutt da han ble født for 2 år siden, vi er kjempefornøyde, og så er den så flott!! Har heldigvis en svigermor som har sansen for litt spesielle ting, så hun var med og sponset litt :)

Det som er fint med senga er at man kan bruke den fra babyen blir født til barnet er stort! Man kan jo bygge den ut og om etter hvert, så til slutt blir den ikke så dyr likevel. Mange kjøper jo vugge, sprinkelseng og "stor seng". Blir litt penger ut av det også etter hvert.

Og så har det vært greit at den er liten og på hjul, grei å trille med seg over alt, til og med lett å bære den mellom etasjene i huset vårt.

Ville bare skrive inn og "forsvare" designsenga litt jeg. Har ikke stellebordet, synes det er så høyt jeg?? -Og så får det være måte på å bruke masse penger :)

Skrevet

Er veldig solide og tidløse produkter! Ser det er to stellebord til salgs på finn.no, bare søk på stokke under barneutstyr!

Skrevet

vi kommer til å gå for stokke sengen vi og, har rett og slett forelsket meg i den;) ble faktsik litt overrasket jeg når jeg så den i butikken, hadde av en eller annen grunn innbilt meg at den kosten 7-8000... Så for min del ble jo prisen en positiv overraskelse:)

Stelleborden er veldig pent det og, men jeg vil gjerne ha komode så jeg kan stue bort rotet;) åpne hyller er ikke så praktisk for min del som er litt rotete av meg;) Men veldig pent er det iallefall:)

Skrevet

Har hele stokke serien, og jeg vil anbefale stellebordet på det sterkeste!!! Det positive med det er at ungen ikke ligger sideveien, å så er det skikkelig høye kanter på det så babyen har ikke sjanse til å rulle ned på sidene. kan stille plata høyere eller lavere alt etter deres egen høyde. Det er så absolutt verdt pengene.

Senga er vel så som så, er mange mye rimeligere senger jeg like godt kunne hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...