Ariel81 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Leste et innlegg i et blad i dag, hvor det står at nyere forskning viser at samleie ikke hjelper på fødsel...
mammstil2:) Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 har i allefall ikke hjulpet på meg.....
Turbotrollmor Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Det eneste det gjorde for meg i forrige svangerskap var at jeg fikk vonde kynnere som holdt meg våken hele natten, men som ikke første til noen ting. Denne gangen står jeg heller over, så får jeg ihvertfall sove litt om natta..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Fint :-) for jeg akter IKKE å prøve.. Har ikke hatt sex på aldri så lenge... Stakkars tålmodige mannen min...,
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Funker ikke her heller, men når kvelden kommer så tenker jeg at det kansje funker i dag...... Så min sambo ender opp hver kveld med meg som sier at vi tar en kjapp en, å den bør bli kjapp og fordi jeg egentlig ikke har lyst i det hele tatt he he, snakk om å bli utnytta........ ' )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Samma om sexen fungerer eller ikke, er ikke derfor jeg har sex )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå