Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Ser det er en del innlegg om soving og grining her nå. Tenkte jeg skulle fortelle om vår hverdag; lillejenta mi får lov å grine litt på dagtid, når magen er fylt og pompen vasket. Litt sutring er ikke til å unngå. Jeg koser masse masse med henne hele dagen, leker og engasjerer, men når vi skal spise middag om kvelden får hun ligge og sutre litt. Det som da skjer er ikke at hun sovner, så lenge får hun ikke ligge og "mase" men hun blir litt sliten, så får hun begge puppene (eneste gangen i døgnet hun får det) også legger jeg henne, da sover hun HELE natta, frem til ca halv 8 før hun er sulten igjen, får en pupp og så sover til ca 11! Himmels deilig å ha en baby som er like glad i å sove som mammaen sin;) Det var min skrytedings for dagen;)
m-mamma Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Tillater meg bare å si at jeg er litt misunnelig, jeg. Men - unner deg selvfølgelig det! Jeg har etterhvert funnet ut at babyer er forskjellige, og at man kan prøve det meste, men at det tilsist faktisk kommer en del an på personligheten til babyen også. Jeg tenker ikke lenger at jeg er "en dårlig mor" selv om jeg ikke klarer å få babyen til å sove hele natta. NYYYT at du har det behagelig - send gjerne litt sovestøv over til oss.... Hilsen en mamma til verdens herligste gutt, som tilfeldigvis ikke er så glad i å sove....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå