stormage :-) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Ser du skal føde på fødestua. Har lurt på om jeg skal det også. Familie rom og litt mer "hjemmelige" omgivelser sa jordmor. Har du vært der på omvisning og prat? Bare litt nysgjerrig! Klem :-)
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 hei! nei, jeg har ikke vært der ennå, men jm sa at jeg kom til å få innkalling i ca uke 34, så det er ikke lenge igjen!! åååå!!! jeg gleder meg!! kan sikkert rope ut her når jeg har vært der! skal du dit? når har du termin? klem, klem
Frk. Sol Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Fikk du innkalling til omvisning på SiV? Jeg ringte og avtalte tid i går for neste tirsdag. Skal visst ta en time eller noe. Blir spennendes! Og bare sånn i tillegg.. Viventeridesember hadde fått noen advarsler fra andre som hadde født på SiV. Vet dere hva dette kan være?
stormage :-) Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Har termin 1.januar. Skal til tbg, og lurer på om jeg skal søke om plass der! Hvis jeg tør! Er førstegangs..og lurer på om jeg klarer det uten smertestillende :-)
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 jeg har hørt mye rart, men jeg fødte der for 5 år siden, og den fødselen var kjempefin! hadde 2 snille jordmødre der så å si hele tiden! ble tat godt vare på!! konsertjenta: når har du termin da? jeg har 8.12 klem, klem!!
Frk. Sol Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Har termin 2.12.. Det skal bli så vanvittig deilig å "bli ferdig" med magen;) Må ærlig inrømme at jeg syntes det er litt godt å høre når andre har termin etter meg.. hehe... Fødte du på fødestua sist gang eller?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 nei... da var det ikke noe som het fødestua der... men det var ganske likt har jeg fått høre.. hadde kun tilgang på akupunktur og badekar da også. det gikk greit det!! ja, jeg vet åssen du har det med henhold til at andre har termin etter deg!! ..men jeg tror jeg kommer til å få babyen ut FØR desember... vet ikke hvorfor, men det er bare en følelse jeg har.. hehe klem, og lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå