Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 LOST her altså :-) Men hva er det og hvor får jeg kjøpt det...? Og er det et Must??
Ariel81 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Haha, jeg lurer AKKURAT på det samme:) har ikke peiling, hehe:)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 har gått ut i fra at det bare er en dress du har på babyen på vei hjem fra sykehuset,. vanlig utedress, flisdress eller noe, så ungen ikke blir kald på vei til bilen, når du har den i bilstolen. Er vel ikke noe must. Har kjøpt en slags bamsedress i tykk bomull jeg til å ha utenpå vanlig klær når vi ska hjem. en sånn vanlig utedress liksom.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 blir for klumpetet med bobledress liksom.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, det er en dress som er fin å bruke i vognen og i bilsete om vinteren. I fleece eller ull....deilig og myk for den nyfødte i motsetning til en bobledress.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har kjøpt en sånn "sauedress" - i str 56 (er litt klumpete), men har en annen i fleece som er litt lettere i str 68... Hvilken skal jeg ta...?
jannemor..venter Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 En leii og anvendelig dress eller pose, er ofte en pose og da gjerne med hull til belte. Min mormor har strikket en nydelig kjørepose til oldebarnet som kommer snart håper jeg.. Viste den til min samboer, som synes den var fin men litt rar, ikke sett sånn før.. og lurte på hvorfor det var hull i rompa på dressen.. Prompehull sa jeg, så det blir gjennomlufting..å, ja svarte han som den største selvfølgelighet. HAHAHA! Lo til jeg grein..
jannemor..venter Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 En lett og anvendelig..skal det stå.. ødelagt lampa her, så ser ikke tastene ) og litt for rask på avtrekkeren.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Hihihihiihiiii :-D Ja de tror jo på d å *ler* hahahah
2nj♥ Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Om du tenker på dress å ha på babyen hjem fra sykehuset, så er nok 68 altfor stort. Jeg har en fleededress i str 56, og en kjørepose i fleece i 62 som vi brukte masse til "storebror too be" Men 56 er mer enn stort nok når man skal hjem fra sykehuset.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 En vattert dress uten bein, som skla være god å sitte i bilsete med. Vi har kjøpt en slags bobledress, i str. 56, men tror kanskje ikke den blir så mye brukt første måneden.
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har termin om en uke (og håper for Guds skyld at vesla kommer innen den datoen!!!)og det med antrekk hjem har voldt meg en god, del tankevirksomhet. Kjøpte først en kjøredress (str 62), men den er jo nokså tykk, så jeg fant ut at denne, med de temperaturene vi har hatt på Østlandet til nå, antageligvis ble for varm. Av den grunn kastet jeg omkull og gikk til innkjøp av en strikkejakke og bukse i myk lamull (med tilhørende lue og sokker)som jeg tenkte å ha på vesla hjem fra sykehuset. Med body og strømpebukse under... Hun skal jo bare bæres ut i en varm bil og så inn igjen hjemme; dette må da holde, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå