Gå til innhold

Til dere som er 4 eller 5 uker på vei


2barnsmor

Anbefalte innlegg

Har dere vært hos lege enda eller venter dere. Har dere testa svak positiv eller har streken vært klar. Jeg testa svark positiv 2 dager før ikm og skal ha mensen i dag. Er bare så redd for at jeg ikke er gravid alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får nok ikke mensen vil jeg tro da..prøver meg forsiktig med å si (gratulerer)..jeg testet saaaaak to dager før ikm og svak på ikm dagen ..er nå en uke over og alt ser ut som det skal:-) lykke til..en strek er en strek..ikke tenk på hvor sterk sen er , ikke alle kvinner produserer like mye hcg i starten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja jeg er nå 4 uker på vei, eller det vil si i min 4 uke (venter ikke mensen før i morgen), men jeg testet positivt allerede i går. Går også rundt og er litt smånervøs for at jeg har tatt feil, men tok to tester som begge slo svakt ut. Skal ta en ny test i moregn tidlig, og hvis den er positiv så er jeg nok gravid. Ikke alltid lett å være på den sikre siden når man aldri har vært gravid før!

 

Det går nok bra, du er sikkert gravid hvis du har testet positivt. Har bestilt time hos legen til neste uke. Tenkte det var best å få time så fort som mulig!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 4 uker på vei, og testet svakt potisivt idag. Det var midt på dagen og jeg hadde drukket mye vann, så urinen var nok ganske utvanna. Får prøve på nytt i morra, for å se om streken er sterkt, men jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid ja. Svak strek er også strek, og jeg har aldri mensen for sent. :o)

 

Jeg kommer nok til å ringe legen til uka og bestille time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet svakt positivt i dag, men det var helt klart at det var en strek. Det har ikke falt meg inn å ringe legen ennå, men jeg bør kanskje gjøre det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg teste positiv 3+5. testet da med CB digital. ringte legen noen dager senere, men fikk ikke time før i slutten av 1 trimester. er nå 6+5.

kjipt å vente på timen, men jeg har nok av sympromer, så jeg er ikke bekymrer over at det skal gå galt. jeg har enorme bryster(hihi har ikke noe mot det) og en meget plagsom kvalme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok gravid ja, gratulerer så mye!!! Testet selv positivt for tre dager siden, en dag før ikm. Streken var ganske svak, men ingen tvil om graviditeten her i gården....symptomene kommer sterkere for hver dag!! Er 4+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...