Gå til innhold

Februar: tenner


minnimommo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida,ikke alle februar-babyene har fått tenner enda nei,har ei snuppe

som ble 8mnd den 5,og hun er tannløs enda;) Men hun klør som besatt i munnen spes om kveldene og er urolig om natta,noe som erveldig ulikt henne. Hender jeg gnikker og gnur gommer om natta.Regner med de titter opp snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! min datter har ikke fått tenner ennå, hun er 8 mnd og 9 dager. bare en fordel tenker jeg..min erfaring er at barna da mister dem senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!!!

Snuppa er 8 mnd, 1 uke og 4 dager gammel...

Er fortsatt tannlaus =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille prins er 8 mnd og 19 dager, han har fått fire tenner! to nede som er komt helt frem, og to svære fortenner som er halveis ute!!! han er så skjønn atte ;) hi hi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi helde på å få tenner.. her hn dagen såg eg endeli at noke braut gjennom.. han e 8,5 mnd no.. skalbli godt når dei endeli kjem opp skikkeli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel fikk sin 3 tann i går=)oppe foran.

ble så glad,for da fant jeg årsaken til noen søvnløse netter..hehe

Fikk 2 nede da han var 5,5 mnd,men slet ikke sånn med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eline fikk sine 6 første tenner mellom 6,5 og 8 mnd. Kom omtrent 4 sammtidig.

Når devar oppe alle sammen så jeg en bitte bitte liten hvit prikk laaaaaaaannnngt inni munnen hennes, ser nesten ut som en jeksel. har sett den nå i snart 4 uker og har ikke blitt større.

Derimot fikk hun sin sin 7 tann i går, blir 9 mnd. den 6.

----------og flere ser ut som er å vei ikke bare den vi har sett i snart 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synne fikk to tenner nede for en mnds tid siden, og nå har hun vært urolig og våknet flere ganger til natten så nå håper jeg at det snart kommer ei eller flere tenner til..

Hun blir 9 mnd på torsdag (9.11)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hun 8 tenner,men har hatt en pause nå i snart 3mnd,og det ser ikke ut til å komme flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior er 8mnd og har fått fem tenner og flere er på gang. Men alle kom omtrent santidig når de først dukka opp for en mnd siden. Stakkars da hadde han vondt da. Fire av tennene brøt igjennom på under en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...