Gå til innhold

Da var det på`an igjen...bare 10 ganger verre...:(

Anbefalte innlegg

Da nekter hun puppen helt...ikke snakk om lenger..., og nå vil hun hverken ha grøt, flaske med mm/mme,vann på tutekopp...ingenverdensting! Har gått 2 døgn uten noe nevneverdig innntak..så nå er jeg KJEMPEoppgitt og ikke minst dødssliten! Føler jeg ikke har gjort annet enn å "kjempe" med lillejenta i disse 5 mnd...føler meg totalt ødelagt!

Tror jeg har bestemt meg for å ikke gidde å slåss mer...det tar alle mine krefter..., så bare hun tar flaska igjen , så kommer jeg til å gi meg over for denne gang...klarer bare ikke mer...,men synes samtidig det er veldig trist å måte gi opp dette..

Noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få i henne litt mat/drikke? Noe må hun jo få i seg.....

Har vært hos lege og helsesøster i dag...ingenting galt med jenta...,og de ville vi skulle prøve litt til før hun må få næring i seg på andre måter..., noe jeg inderlig håper vi slipper...

nei, enkelt skal det altså ikke være...

Fortsetter under...

Og legene lot deg gå hjem???? Vel antar at du pumper som en helt for å holde prod oppe? Har du smakt på melken? Har du fått mensen/blitt gravid? (burde jo ikke gjøre noe med annen mat, da)

Hvordan er formen til baby og mengden bleier da?

Har vært hos legen nå ja...hadde faktisk lagt på seg 125 gram på 1 uke og det er jo ikke så værst,men dette har jo startet de siste dagene...!

Legen undersøkte munn,svelg, ører og mage, og jenta er det ingenting i veien med ifølge henne da! Hun hadde både tiss bæsj i bleien i morgest, så noe må hun jo ha fått iseg ila. natta da...

Men hun har ikke spist/drukket siden 7 imårrest...:(

Pumpe funker dårlig her...får bare ut 40-50 ml...,så tipper produksjonen min går rett til bunnen nå da...:(

Annonse

Jo, og det er også et tegn på at det kanskje har med tenner å gjøre...

En litt annerledes metode for mating, forresten, er å gi pumpet melk på engangssprøyte, med en matesonde på tuppen. Da kan du suge opp litt, dytte det inn i munnen til barnet. Vår lille får medisinsaft slik (uten sonden, da), og blitt en ordentlig reser på det. Har du forsøkt det?

sir du det ja...:) For før har hun bare bæsjet ca 1 gang i uka, og nå er det 2-3 ganger per dag.....håper det er det, for da går jo dette over :)

Engangssprøyte og sonde skal kjøpes og prøves....takk expat...igjen:)

Annonse

Stakkars snull! Dette er kjempetøft!!!! Spiser hun om natten? Min spiste bar om natten og bare en eller to ganger om dagen utenom det på det værste - og da i forbindelse med soving. Hun gikk bra opp i vekt likevel!

Har du noe å bære i? Vil du låne slynge av meg?

hei fjummsi;)

nja,litt får jeg i henne om natten da,men ikke som før....idag har hun faktisk spist litt 2 ganger...!

Har ikke prøvd slynge,men har prøvd å gå å amme henne,har ikke vært så veldig vellykket....,men klart, jeg er villig til å prøve alt...

Har du ei slynge å låne bort for ei stund, så er jo det kjempesnilt av deg da...;)

Jeg låner bort til trengende, vet du! Kan du ikke sende meg adressen din på [email protected] (eller har du den andre adressen er det bare å bruke den), så sender jeg en så fort jeg klarer! Det er litt trøblete å bli venner med slynge, men den er gull verdt når man klarer det! Gi den en sjanse! www.tettinntil.com har masse instruksjoner og bærehjelpere - du kan avtale å treffe en som bor i nærheten av deg!

Stakkars, stakkars deg!! Så at du hadde svart meg under mitt innlegg om at snuppa plutselig bruker mye lengre tid ved puppen, og vet at det er et luksusproblem. Hadde "puppenekt light" forrige uke, og det var ikke morsomt! Synes du er tøff som jobber iherdig med å få dette til.

Ønsker deg lykke til og sender en stor trøsteklem!!!

Da sender jeg slynga i dag! Vet ikke om jeg rekker det før posten går, men gjør jeg det har du den i morgen! Ellers blir det sikkert mandag, om da posten ikke somler!!!

Lykke til!

Tusen hjertlig ;)!!

Inatt har hun spist meg opp faktisk..., og godt er det for da har hun fått i seg noe..,men jeg merker at jeg har noe mindre melk nå enn for 3 dager siden, noe som igjen fører til at hun kaver mer....(litt ond sirkel det der). Sikkert ikke så rart da, men vil det ta seg opp igjen når(jeg sier når!!) hun finner tilbake til puppen igjen? Klarer ikke øke ved hjelp av pumping...er ikke lagd for pumping jeg!!

Jeg leste akkurat på småtroll 0-1 at du har et KISS-barn. Du tror ikke at ammeproblemene kan ha sammenheng med dette? Hvis du alltid har hatt litt trøbbel med amming, sånn av og på? Vet ikke hvor gammel babyen din er, men hvis hun holder hodet selv, så er kanskje en bæreanordning tingen, slik det blir foreslått her.

Ikke meningen å blande meg i debatten her, altså, men jeg jobber som fysio, og har hatt noen KISS-barn hvor det også har vært problemer med amming. Bare en tanke som slo meg da jeg leste det andre innlegget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...