Ferdig ;-) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Søndag 8 oktober kom lille tulla vår til verden. Bim`et litt om rier her på formiddagen. Tok seg kraftig opp, og på fire timer kom hun ut. Kommer med fødselshistorie senere. Nå er jeg bare LYKKELIG og sååååååååååå forelsket. Går her hjemme, ammer og ikke mye mer ;-) Gled dere damer, det er bare like uvirkelig selv om det er nr 3. Et vidunder er et vidunder. Stor klem fra meg Og så sender jeg alt fødestøvet jeg har videre ****************************
Skrømti Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Masse gratulasjoner! Herlig å være forelsket kan jeg tenke meg : )
Puttipluttipott*har født* Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Gratulerer så mye, veldig misunnerlig altså:-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Gratulerer så mye med prinsessen. Lykke til )
JGG&J Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Gratulerer! Gleder meg stort til det er vår tur!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå