Gå til innhold

Lørdagsmorgentestere :) (Uke 41)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hå.

Er d flere enn meg som skal teste på lørdagmorgen (dersom ikke TR har ødelagt alt da) ???

Jeg trenger hjelp, til å holde ut til da *ler*

Såvidt jeg ikke fikk mannen min til å dra på apoteket nå med en gang:)

Er innmari utålmodig.

Har dere symptomer? Hva slags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg skal teste fredag morgen.. Men jeg kan holde ut med deg til det:-)

Må innrømme at jeg testet negativt i går kveld,men har ikke IKM før på fredag eller lørdag så det var litt dumt å teste.. Har ikke gitt opp helt enda da:-) Men jeg er dønn sikkert på at jeg er gravid: kommer jo til å gå på en kjempesmell!

Skrevet

*ler*

Jeg også 0:)

Men blir ikke noen kjempesmell egentlig, er jo bare 1pp for meg.

Testet sist i går morges jeg, neg seff. Men FØLER meg så gravid...

Kvalm, hatt vondt i underlivet helt siden EL, litt følelser i puppene tror jeg :)

Kvalmen er egentlig d jeg kjenner mest på... Alltid blitt kvalm før når jeg har vært gravid.

Også har jeg masse spyttproduksjon, og d pleier jeg ikke ha...

Om du tester neg i morgen tidlig, kan du jo sjekke igjen på søndag morgen, om ikke TR er kommet til da...

Misunner deg som kan teste i morgen, men jeg MÅ vente, vil så gjerne ha et riktig svar...

Skrevet

Hei, eg har ikm i morgen. Tror eg venter til lørdag med å teste, hvis ikke tr har kommet da..

Mine symptomer er mye luftsmerter i magen, litt strekksmerter i underlivet. Men dette kan like godt være tr. Men håper det er noe annet :)

Tålmodigheten min tok slutt tirsdag den, da testet eg negativt. Men det var jo altfor tidlig, så har ikke mistet håpet helt enda :`)

Skrevet

Har liksom innbilt meg at jeg har testa tidlig positivt før, og dermed har tidlig produksjon av hCG, men så kom jeg på etterhvert at før har jeg ikke testa før over IKM (har ikke fulgt så nøye med egentlig), og da har jeg testa fordi jeg har vært kvalm...

Og NÅ er jeg kvalm, på 3 el 4 dagen :)

*spent*

Vi får teste sammen på lørdag, og møtes her til rapport :) Herregud jeg gruegleder meg ;)

Skrevet

sist eg var gravid testet eg 4 dager over ikm, det skjer ikke denne gangen. Sist var ikke planlagt, det er det denne gangen. Og dermed tenker eg på det hele dagen i uken før ikm. Håper eg greier å vente til lørdag da. Selv om eg er forberedt på at testen blir negativ kommer eg til å bli skikkelig skuffet :( men sånn er livet...

Men rapport skal eg gi uansett :)

Skrevet

Litt forvirret eg nå moniccen..

har ikke du testet positivt???

Skrevet

Neeei...

Dvs hadde en SVAAAAAK positiv her tidlig i uka, men har testa neg på morgenurin etter d, så regner m d enten var feil på den eller noe sånt...

For hCG-nivået går vel ikke opp og ned vil jeg tro :)

Men har håp da 0:)

Skrevet

Håpet har en alltid, ihvertfall så lenge du er før ikm!!

men det virker nå merkelig... trodde det kun var hcg som kunne få en strek frem!! og då bør du jo være gravid... men men.

Du vet vel mer etter helgen!!!

Lone34 hadde både pos og neg tester... og hun endte med å være gravid!!!'

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!

*sender opp med hcg nivået tanker*

Skrevet

jeg slenger meg på denne jeg, tester også lørdag siden jeg testen idag negativt GRR.

Skrevet

Sliter skikkelig med å ikke skaffe tester i dag altså *ler*

Men VIL vente til lørdag!!!

Er jo så speent :)

*håpe håpe håpe*

Skrevet

Jeg har tenkt å teste på lørdag, hvis ikke TR har kommet da... Har egentlig IKM på søndag, men har vært så "rar" i kroppen de siste 14 dagene, så denne gangen håper jeg at det blir full klaff!

Er egntlig ikke så utålmodig etter å teste vanligvis, tidligere har jeg stort sett bestemt meg for å vente til ca en uke etter IKM (eller nærmeste helg), og hitill har alltid TR ødelagt drømmene før jeg har fått testet. Men denne mnd synes jeg at kroppen er annerledes enn vanlig.

Har hatt vondt på ene siden av magen helt siden EL, minner veldig om el-smerter. Er veldig sliten og trøtt, stadig kvalm, og hatt mye vondt i hodet. Det føles litt som om jeg er i ferd med å få influensa på en måte, bare at jeg aldri blir sykere, hvis dere skjønner hva jeg mener. Så hvis TR kommer til helga så tror jeg nok at jeg faktisk bir syk snart! :-( Har også vært veldig frossen i det siste, samrt hatt "verk" i deler av kroppen.

Håper i det lengste å å slippe å starte på pp 9... håpe, håpe.... :-)

Skrevet

Men dette høres da lovende ut cocoon :)

Krysser fingrene for deg!

Kan ikke skjønne at man skal greie å "ønske på deg" så mange symptomer hvis d ikke er grunn til det...

Kvalmen min feks, er IKKE innbildning :) Men, KAN jeg greie å lure kroppen til å gjøre meg kvalm fordi jeg innerst inne øsnker det???

Svaret kommer ila helga :)

Skrevet

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste! TR bør iallefall ikke komme for da tror jeg at jeg blir skikkelig gretten!! ;-)

Blir spennende å se da, om noen tester positivt i helgen... :-)

Skrevet

Jeg er testoman jeg: Jeg kan teste hver dag hvis jeg ville.. Håpløst.. Har aldri klart å vente til IKM, må alltid begynne 3 dager før.. Men i går fikk jeg ikke kjøpt før etter jobb, også klarte jeg selvfølgelig ikke vente til i dag tidlig.. Da ble det jo ettermiddagstesting 3 dager før, og da ble den jo negativ..

Men vi har fortsatt håpet.. Krysser fingre for dere alle:-)

Skrevet

Jeg har lagt inn dataene mine på babyverden, og der får jeg opp ei hel liste med oversikt over mens, EL, når ha sex, når termin hvis gravid og så videre...

Dritbra! :)

Men, det beste av alt, øverst står d: nå er d 2 dager til du kan teste :)))

Perfekt!

Også står d når neste periode evnt begynner og slikt også...

Skrevet

HEHEHE:::

Hvis jeg ikke blir gravid før den tid, har jeg EL på selveste JULAFTEN

*ler høyt*

Skrevet

*ler høyt med deg*

Det hadde jo vært noe det... *sorry unger, men nå er det legge tid!!! mor har el!!* På julaften...

Men tror nok heller du er kvalm på julaften eg..

Skrevet

PUH!

Nå har jeg tom vært i "byen" uten å sprekke og løpe inn på apotektet etter tester, og skyndte meg hjem igjen...

D var ikke lett, men jeg greide d!!! *APPLAUS*

Men I MORGEN, da skal jeg kjøpe (hvis ikke møkkatanta er kommet da)

Så er jeg klar til en spennede lørdagmorgen :)

Skrevet

halloen

eg blir med å teste på lørdag, skal ha ikm lørd el søndag, har ikkje hatt noken symptomer.. litt stikking på høgresida av og til, men ikkje noke anna, er ikkje kvalm, puppene e som vanleg...så veit ikkje om det blir noke positiv her,.. håper no det da såklart.. venter spent til lørdag!!

har forresten fått sopp, er så irriterende...

jaja

klems

Skrevet

jeg henger meg med på lørdagstesting. Vet ikke når jeg har IKM, men det nærmer seg 14 dager siden jeg *muligens* hadde EL. tror og håper det. Så da er det håp + at jeg skal på fest på lørdag og kan jo alltids teste for å ha gjort det.

er ikke så veldig positiv for jeg har ingen symptomer, og når jeg i tillegg ikke vet når IKM er så er jeg liksom forberedt på negativ test.

Eneste er at jeg har hatt luftsmerter i en uke, *vondt*! Pg vondt i en pupp, men bare én pupp!!??!

Skrevet

Pokker jeg sprakk.. jeg testet igjen i etter middag (ref innlegg litt lengre opp) og den var jo negativ.. Jeg skal på fest i morgen, så jeg må teste i morgen tidlig også, bare for å være sikker..

Skrevet

*ler*

Du er morsom Geddy ;)

LIke morsom som meg ;)

Skjønner deg godt, såvidt jeg greier beherske meg selv altså...

Skrevet

Hei og hopp dere hyggelige jenter i uke 41!

Jeg er med å tester på lørdagsmorgen. Min TR er veldig presis fredagsbesøker, så det er bare å håpe på det beste. Hun er fæl til å ødelegge helgehyggen... Fryktelig unødvendig....

Tvi, tvi allesammen! Jeg er kjempespent hvem som vinner i lotteriet denne uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...