Gå til innhold

Tonis, Florry, Sang-smurf, Hauck, Ser stjerner..., biajja*..., perre... +++++ var det gøy på treff i går?

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvordan går det med deg Florry?? Jeg var jo ikke på treff i går, og er bare såååå nysgjerrig på hvordan det går med deg! Jordmoren trodde du kom til å gå over helgen? Hmmm...det høres kjedelig ut... Håper lille babisen har lyst til å trosse de spådommene og komme ut før da.. Hvor mye over termin er du nå? Hadde ikke du termin i slutten av september da? Må vel snart sette deg igang da evt?

Alle dere andre: Var dere mange på treff i går? Er så lei meg for at jeg ikke kunne komme...hadde så lyst, er så nysgjerrig på hvordan det står til med alle sammen! Jeg stemmer for at vi må prøve å ha treff litt oftere, for da blir det ikke så lenge mellom hver gang hvis man f.eks ikke kan være med på ett treff...

Anette: Var du på treff? hvordan går det med deg? Tenker sånn på deg, du er tøff! Håper du har kommet deg bra igjen, og lykke til videre!

Ha en fin dag alle sammen!

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg var heller ikke på treff igår, min bedre halvdel måtte jobbe, så jeg og Tobias koste oss hjemme.

Men hadde utrolig lyst til å dra!

Eller går det bare bra med meg. Men merker at jeg blir utrolig fort trøtt! Så det er kjempegreit at jeg er student, for da kan jeg være hjemme når jeg vil og slappe heeelt av.

Merker også at humøret mitt er veldig ustabilt. Skal ingenting til for å fyre meg opp, få meg til å gråte osv. Er skikkelig amper til tider. Og Tobias merker nok at jeg ikke er heelt som før, for han har også fått humørsvingninger. Også har han blitt veldig mammadalt. Men jeg prøver så godt jeg kan å ikke la humøret mitt gå ut over han, og det går stort sett greit. Vi er venner stort sett hele tiden:-) (Er nok mest mannen det går ut over... men han er også veldig forståelsesfull og hjelpsom, stor takk til han).

Håper alt går bra med dere andre, og at det var koselig på treff!

Hei!

Hm, skrev nettopp et innlegg her som bare ble borte?? Merkelig...

Uansett - Jeg var heller ikke på treff i går. Torbjørn sov så lite natt til i går og var så masete på puppen hele dagen, så mammaen hans ble helt utslitt! Måtte bare ta det helt kuli da kvelden kom, orket ikke gå ut...

Helt enig med Mona at vi kanskje kan treffes litt oftere! Derfor foreslår jeg neste treff til onsdag 25. oktober klokka 12 her hjemme hos meg. Passer det for dere eller?

Tonis

Hei og hå!!

Sviktet igår jeg oxo- var helt skutt...Er egentlig utrolig gåen om dagen.....

Her skjer det irriterende lite ja!! Terminen MIN var 29.09, UL 06.10..Men nå blir jeg gal av å vente altså..Hadde jo håpet jeg skulle slippe overtid dene gangen her!

Jordmor sa at det nok ikke ble noe før over helgen ja- skal på stripping igjen imårra, så kan jo håpe det har skjedd noe mer.

Legen min sa hun kunne henvise meg opp på sykehuset før 14 dager overtid, men jeg er jo lissom ikke så gira på å settes igang heller.

får høre hva jordmor sier imårra, ta helga til hjelp og så får vi se.

Men det er da utrolig hvor smårar man egentlig kan bli av denne ventingen??!!!!! :0)

Hei alle sammen.

Som dere kanskje har skjønt så var det bare resten igjen som var på treff... Sangsmurf med mini-smurfen sin, Hauck og jeg. Vi hadde det veldig koselig.Høres veldig koselig ut med treff hos deg Tonis den 25. men da er jeg på jobb desverre. Har bare 4 uker igjen å jobbe før jeg går i permisjon. Begynner å drøye på nå, men formen er fortsatt ganske bra. Blir litt sliten i ny og ne, men med 50 % sykmelding tar jeg meg raskt opp igjen. Jobber 2 dager den ene uka og 3 dager den andre. Har endel kynnere (som har blitt mye sterkere den siste tiden...) og sover passelig bra om natten selv med en million toalettbesøk.... Minste-jenta har blitt 17 mnd nå og har endelig fått opp de to hjørnetennene hun har plagdes med de siste 2 ukene (spesielt om natten). Bare 2 igjen, så håper jeg det går en stund til hun får 2-års jekslene. Håper at vi kan sees snart igjen. Hadde vært koselig å vært med på neste treff da (hint; er hjemme dagen før og dagen etter og kan ha med kake.... thi-hi).

Vi talast åt, hilsen Gry

Annonse

Hei PerrE!

Ja, da synes jeg jammen vi må flytte treffet til dagen før eller etter den 25.!! hihi...jeg liker kake ja...men ikke så flink til å bake selv...hehe

Neida ,,,hadde vært veldig koselig om du kunne vært med på treff også! Må vel prøve å få til en dag som passer best for de fleste! Jeg kan alle dager den uke jeg!

Ja, jeg har ikke noe imot å bytte dag til tirsdag eller torsdag. Hva om vi sier torsdag 26. da? Noen som har innvendinger?(For min del kan vi også si tirsdag - akkurat det samme...)

Jeg liker også kake, hehe:-)

Og lykke til Florry! Uansett er det ikke lenge igjen til du blir mamma igjen!!

Tonis

Heisann alle sammen!!

Jeg var heller ikke på treffet...

Det går veldig fint med oss nå!! Formen min stiger i takt med blodprosenten. Men har hatt vondt for å gå i det siste, det er noe med bekkenet som ikke kjennes helt bra. Men nå går det bedre, tror det hjelper å ta ting helt med ro.

Jeg kan både den tirsdagen og torsdagen. Håper bare døgnrytmen til Martine har bedret seg til da. Nå sovner hun nemlig i to-tre-tida om natta og sover til ti-elleve på formiddagen.

Jeg stemmer også for å treffes litt oftere. Hva med trilletreff etterhvert? At vi treffes et sted, og går tur med alle de søte små... Vel, det får bli når alle har født kanskje...

Gleder meg til å se dere igjen!

Florry: Lykke til, jeg holder fortsatt fingre og tær krysset for at det ordner seg for dere veldig snart..

Anette

Hei, hei!

Var på treff med de to andre og Simone. Vi hadde det koselig og det var ganske greit på Pi, rolig og godt. Vi satt jo nesten alene i den delen. Eplekaka/eplepai var knallgod, men du all verden for noen priser ;-)

Høres bra ut med treff litt oftere. Jeg tror jeg har vært på de treffene som har vært og jeg syns det er lenge i mellom. Det er jo noe man ser fram til. Og for tiden er det ikke så mange sprell på meg så jeg har gitt klar beskjed til min mann at de dagene er hellige!

I går hentet vi hjem seng, vogn og bilstol. Tror alt skal være i orden nå. Det irriterer meg litt med den kofferten jeg skal pakke til sykehusbesøket. Har liksom ikke kommet helt dit enda og onsdag 11/10 ble sykemeldingen byttet ut med permisjon! Et skritt videre, liksom. Burde nok vært litt mer klar men alle rundt meg driver på med sånn overtid så jeg tar ting knusende med ro. Hvorfor skulle ting være annerledes for meg? Det er jo bare rettferdig at jeg også skal få litt overtid da, ikke sant?

I dag er forresten en veldig god dag. Var til modningsakupunktur i går og det var helt greit. Gått til akupunktur før og jeg holder på å sovne på benken hver gang. Skikkelig avslappende! Hun satte nåler for modning, hodepine (med svarte prikker foran øynene) og energi. Har sovet kjempe godt og våknet skikkelig uthvilt kl 0600 til tross for alle dobesøkene. Og dere det fortsatt er aktuelt for: dette kan anbefales, selv for dere som ikke liker sprøyter. (Innkludert meg! Har nettopp lært meg å sitte å ta blodprøver, og veldig stolt av det! "Hvor er benken" var standarden tidligere.) Akupunktur er ikke det samme!

Lykke til videre dere med mager og dere med lykketroll! Håper vi kan få til flere treff :-)

Bjørg

Hei igjen!

Høres bra ut at dere har lyst på kake.... -og at jeg får være med neste gang (i uavhengig rekkefølge).

Apropos kake; har vært på kontroll i dag og funnet ut at jeg har gått opp 3 kg på 14 dager. Har tydelig fått tilbake kakemomselysten min ehh, så nå må jeg bare skjerpe meg igjen. Men håper det egentlig bare er babyen som vokser og vann i kroppen, for jeg er noe håven for tiden. Ellers har jeg fått lyst på grønne sur-søte epler og rømmegrøt i det siste, som alle de andre gangene, så nå nærmer det seg mot slutten med raske skritt.Har en ting med rømmegrøt. Vil gjerne ha det flere ganger i uka mot slutten av svangerskapet, varmt som kaldt med masse sukker og kanel på; NAM-NAM!!!!!

Til Hauck; Stiller meg i rekken av stolte sittende blodprøvetakere. Har fått det til de siste gangene og er rimelig stolt over det jeg også. Har hatt en tendens til å få kul i hodet når sprøyte-spissene har kommet frem. Tenker med gru da jeg var lita og det gikk et program på tv som het "reservedelsmennesket" med Einar Johannesen som programleder. Den mannen skapte mange traumatiske øyeblikk for meg, for bare jeg hørte stemmen hans så svimte jeg av. Kan le av det nå, men det var virkelig ikke morsomt da. Så kanskje jeg skal teste ut modningsakupunktur jeg også. Har kjøpt bringebærbladkapsler også. Når begynner man med slik akupunktur og hvor gjør man det?

Hilsen Gry

Modningsakupunktur var jo ikke noe for meg, men mange har jo superbra erfaringer med det.

Klar for treff jeg, hvis formen er inne.

Nå sitter jeg og håper at det er modningsrier jeg sliter med, og krysser fingre for at jobben er gjort innen søndag om ikke annet.:0)

Bringebærkapselene tok jeg de tre siste mnd, modninsakupunktur bør man vel starte med en mnds tid før, eller intensivt ett par-tre uker før.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...