¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 I år tenkte jeg det ville være ypperlig å lage noe i gave til besteforeldre og oldeforeldre siden de nettopp blir dette mnd før jul. Tenkte vi kunne ta et fint bilde av vesla som kommer, forstørre det og ramme det inn. Men er det noen kreative sjeler der ute som har andre forslag til hva jeg kan finne på av selvlagde ting (som har med vesla å gjøre da)?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg lagde kalender som du limer bilder på. Det er ganske koselig
Reddik Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 kikk litt på www. scrapping.no masse fint du kan lage!
Monica Belinda "høygravid" Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Hva med verdens beste bestemor/bestefar/oldemor krus. Det kan du enten kjøpe ferdig eller mer personlig; lage det selv.
m vestfold Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 På Fotoknudsen.no finner du forskjellige bildegaver - slips, krus, konfektesker, gensere, t-skjorter o.l. der su kan ha bilde av den velse tulla de.
jente+jente Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Haand og fotavtrykk av babyen paa porselen!!!! Jeg saa en tallerken hvor det var laget en engel, med fotavtrykk som kropp og hender som vinger.... kjempesoett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå