Puttipluttipott*har født* Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 det er fortsatt ingen åpning, buhu. Kynnere siden uke 12 og mensmurringer i 1mnd har "ikke hjulpet" noe. Eller...det er jo modent da, så har nok hjulpet på det.. Hun regnet med at jeg ville gå en stund til, iallefall 1 uke, da har jeg ny time. Men hun håper jo selvsagt at jeg ikke kommer, og det håper iallefall ikke jeg.. Noen som har erfaring med dette, med at fødselen har startet plutselig kort tid etter allikevel? Hun mener jeg trenger ekte rier for at det skal åpne seg... Vil så gjerne få det overstått nå)
2nj♥ Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Slik var det med meg forrige gang..... Var også hos jordmor på termindagen. -Så dagen etter bestemte jeg meg for å gå en lang tur i motbakke. Slitsomt, men det satte fart på ting. Fikk kraftigere kynnere og så gikk slimproppen og så kom riene..... -For jeg ville ikke tilbake til jordmor uka etter, og det greide jeg Litt sex innimellom der også da :)
Puttipluttipott*har født* Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Så bra da, hehe... Hvor lenge etter startet det og fødte du? Jeg skal ut å gå en tur etterpå, så blir en tur i skogen og løpe litt i bakken, hehe... Får ha sex i kveld også da, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå