jente i mars07 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei skal ha ei jente i mars og lurer veldig på navn. Har ei jente som heter julie fra før. Noen som har noen forslag? Lurte litt på elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Elise var veldig fint navn selv tenker jeg litt på enten Thea elida, ellen anna eller Thale/tale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til snupp Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes Elena er et fint jentenavn. Milena og Elvira er også fine navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer! Elise er fint, men kanskje litt mye brukt!! Uten at jeg har sjekket noen statistikker.... Her er mine forslag; Julie og Anna Julie og Sofie Julie og Kristine Julie og Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Glemte jo Julie og Ellinor Digger det navnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure 74 Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 Amalie Emma Thea Linnea Emilie Nathalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #7 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nathalie Emma Anna Emly Michelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gå for Elise-det er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå