Gå til innhold

Nå kan vi le oss gravide også...

Anbefalte innlegg

Fant en artikkel i Ukeblad denne uken

En god latter kan øke kvinnens fruktbarhet,hevder israelske forskere.Studien som ligger til grunn for konklusjonen ble utført ved et sykehus nær Tel Aviv.Forskere sendte inn en klovn til kvinner som nettopp hadde fått satt inn et IVF-embryo ved assistert befruktning.Og resultatet var at klovnen økte sjansen for at kvinnen ble gravid med opptil 35%,skriver mozon.no.Forskere tror det skyldes at kvinnene som fikk noe å le av,slappet mer av etter innsettingen.Stress er en faktor som kan påvirke om embryoet fester seg eller ikke.

Jaja jenter det er visst bare å få opp humøret og begynne å le mer;o)

Fortsetter under...

Les det jeg skrev i et innlegg under her...(det med at sædcellen kan leve i opptil 7 døgn...)

Har selv vært på show med klovn og dyr i helga(i Las Vegas) og hadde EL og bryllupsnatt i samme tid,så dersom det sitter en spire nå,så skal jeg bøye meg i støvet,men dette er nok bare tull! :-)

Ja en god latter forlenger livet sa kjerringa og lo seg ihjel :-)

Skal helt klart ta slike ting med en klype salt da. Vitenskapelige studier viser jo at stress har ingen påvirkning, med mindre det er snakk om sykelig stress, slik at man er sykemeldt og utrbrent og da mister man jo mensen. Men det skader jo virkelig ikke å le, være glad og ha et godt liv. Om ikke annet er det bra for immunforsvaret :-) Jeg er alltid i godt humør og ler masse og det er slik jeg kommer meg gjenom livet som barnløs :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...