Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 jeg er 12+4 og fått så sinnsykt vont i hodet
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hormonet progresteron kan forårsake hodepine i svangersakpet. Prøv å drikke masse vann og få nok frisk luft. Stress og arbeidsstillinger kan også forårsake hodepine, kanskje det er muskulært? Husk at du kan ta Paracet, ikke Ibux!! God bedring:)
Frk. Vable Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, jeg har også ofte vondt i hodet, nesten daglig! Legen min sa at jeg kunne bare ta paracet hvis jeg ville det, men prøver helst å unngå det. Noen ganegr kjennes det ut som tannverk i hodet om du skjønner... Skikkelig plagsomt!! Stakkars oss!! hihi
m@rie82 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 hei! jeg har alltid vært litt plaget med migrene. nå som jeg er gravid er dette forsterket, men de siste ukene har vært veldig bra faktisk. har tatt paracet, men legen ville at jeg skulle ta kontakt dersom det øker på for å finne evt alternativ behandling. migrenen var verst rundt uke 11-15, men det har bare blitt mindre og mindre i det siste. (nå er jeg 19 uker.)
Har fire go`inger Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Skriver under på dette. Er veldig plaget med hodepine. Nesten hver eneste dag de siste to månedene. Jeg er 20+3 uker i dag.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 dette med hodepine, kommer det ann på hvilket kjønn enn bærer? Har hørt at en venter gutt, dersom enn er mye plaget med hodet....stemmer det hos dere? Jeg er også foferdelig plaget med nakken og hode, men har allerede fått bekkenløsning, så jeg lurer på om det er det som går oppover nakken og i hode?! Kjedelig med mye hodepine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå