Gå til innhold

Dere med unger på 12, og 13 åneder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leker de med nå?

Hva er favoritten?

Og dere med jenter, er dukkevogner poppulært, eller er det mer sånne gåvogner som man kan legge dukka oppi?

Sånn kjøkken eller slikt leketøy er det noen som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en jente på 1 år. Hun elsker dukkevognen sin og dukken som hun fikk til 1 års dagen sin. ( hun har gått siden hun var 10 1\2 mnd rettnok).

Hun liker og å skubbe rundt på ting..så gåvogn hadde sikkert vært kjekt om hun ikke hadde gått enda.

Liker veldig godt å leke med plastboller og sleiver som vi har på kjøkkenet..

ellers fikk hun et lite hus med små figurer og litt lyd som er veldig populært...

liker og å kose med bamsene sine..og se i pekebøker...og være ute i sandkasse

Skrevet

lekekjøkken har jeg tenkt på om tror det blir på ønskelisten til jul...

Skrevet

Hun elsker å bla i bøker

Klikk-klakk-orm (fra toys 'r us)

Og så er det jo alltid en favoritt å sikle på mobilene våre og fjernkontroller;)

Hun er 13 mnd

Skrevet

Jenta mi er 13 mnd og det hun leker mest med er:

Bil (som hun sitter på og sparker ifra med beina)

Gåvogn (Brio) - er genial når de er i startfasen av gåinga

Sånn pyramide-dings som en trer "smultringer" på, og spiller musikk (bra forklart)

Fisher Price-bondegård (masse knapper som spiller dyrelyder)

Egentlig alt som en kan trykke på og lage lyd...

Hun har faktisk ikke dokke! Kanskje på tide og introdusere min egen som er tatt fram og vasket...:) Tenkte liksom det var litt tidlig!

Skrevet

Bøker også forresten:) Peker og lager dyrelyder:)

Skrevet

Hun elsker å bygge med duploklossene sine, og å lese/se i pekebøkene. Hun er forresten 13 mnd. Sånt lekekjøkken tror jeg hun er for liten til enda, skal få storesøstra sitt når hun er rundt 2 år tenker jeg. Samme med dukkevogn, tror vognene er for store for lille snupp enda. :o)

Skrevet

Guten vår er snart 13 mnd.

No for tida er han veldig opptatt av bøker. Han blar fram og tilbake og roper ut dyrelydar og billydar og peiker på naser og babyar og epler. Uhyre spennande.

Gåvogna er bra den og (men leikekassen med hjul fungerer like bra), han traskar bortover golvet mens han lagar bil-lyd :o)

I dag har han plutsleg oppdaga klossar, sånne vanlege treklossar med forskjellige fargar. Han prøver og prøver å bygge, men det er veldig vanskeleg. Å rive tårnet ned att viss nokon andre lagar det derimot, det er enkelt og veldig kjekt.

Alt med hjul på (duplo-traktor, leikebilar osv) kan han sitte med i det uendelege nesten. Han snurrar og snurrar på desse hjulene og lagar bil-lyd.

Skrevet

Gutten min er 12 mnd og elsker å bla i bøker. Han sitter lenge og studerer bildene og peker og sier der, der! Ellers har han et trepuslespill som han av en eller annen grunn kaller ba. Han prøver iherdig å få brikkene på plass, så han har skjønt prinsippet men mangler motorikken.. :) Han har gåbil som spiller musikk og den digger han! Ellers bruker han babygymen som gåstativ, funker ypperlig! :) Biler er også populært og brum-brumlyden har han forlengst inne.

Skrevet

Jeg har en gutt på 13 mnd og han leker mest med:

lego(quatro)klosser

diverse putte-leker (putte klosser oppi passende hull)

gråtasstraktor

bøker, -særlig med bilder av dyr

pc som spiller musikk

Skrevet

Alt som IKKE er egnet som leketøy! Papir, blader o.l. er kjempemorro, dessuten å se på bilder. Å leke med leker med lyd i er gøy da, og dukkevognen :o) Hun er 12 mndr.

Skrevet

Han elsker den gule bilen sin.Når du trykker på knappen så kjører den bortover gulvet.Han bærer den med seg hvor enn han går.Også er han glad i å kjøre vogna/trilla fra ikea.I den putter han leker eller seg selv så broren kan trille.Det er stas.

Ellers elsker han å leke med ting han ikke får lov til..feks..fjernkontroll eller tlf,mobil og kalkulatoren.Da løper han fort unna åstedet og gjemmer seg bak stuebordet og er helt stille..muse-stille...i håp om at jeg ikke fikk det med meg.Når han finner ut at jeg ser han så hyler han av fryd og gjemmer *saken* under bordet og ser på meg med dådyrøyne.Vi er flinke til å legge dette høyt oppe men det hender at eldstemann glemmer seg eller at vi har lagt fra oss tingene på kveldstid eller i hast.kalkulatoren gjør det jo ikke noe om han leker med for der får han ikke tak i batteriene.De er skrudd fast.Men det andre er jeg mer *redd* for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...