jannemor..venter Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hvorfor, hvorfor har jeg aaaaldri hørt om dette før? Fått høre det nå at med andre , tredje og fjerde fødsel får du sterkere og sterkere og VONDERE etter-rier! Merket ikke noe til dette etter første mann, bare at det trakk seg sammen, men overhodet ikke vondt.. Og nå får jeg høre at dette er helt jææævlig etter fødsel nr. to!! Snufs, hvorfor kan man ikke bare være ferdig med sånt da, når ungen har kommet ut.. Noen som IKKE har opplevd så fæle etter-rier etter andre fødsel?.. for å muntre litt opp...?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Er 2.gangs jeg og, og skal ha ks, så gruer meg. Men sist låg jeg på rom med ei som var 1.gangs hun slet skikkelig. Hørtes ut som en ny fødsel var på vei. Men låg også med ei som var 4.gangs, hun hadde ingen problemer med dette. Satser på at det går bra!!
Dibber Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 med min første hadde jeg litt etter-rier. Men det var ikke så veldig vondt. Etter fødsel nr 2 ble det så ille at jeg måtte få smertestillende. Så denne gangen skal jeg ta med meg paracet på sykehuset. Jeg orker ikke å ligge der og lide unødvendig.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har også hørt maaaange som sliter med dette. Spesielt når de ammer barnet. Så jeg akter å ta med Paracet for å medisinere meg selv.
mammatil2skjønnegutter Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg hadde ganske kraftige etter-rier med nummer to, så jeg anbefaler å ta med smertestillende. En er liksom ikke like motivert for smerter ETTER fødselen.
lucky_mom Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg merket ikke noe særlig til etterrier etter fødsel nr. 2. Kanskje jeg får det denne gangen, etter fødsel nr. 3...? Uff, gleder meg ikke akkurat heller....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Får dere ikke paracet på sjukehuset. Vi fikk når vi spurte, for de ville ikke at vi skulle lide unødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå