Gå til innhold

Brun strek på magen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den syns ikke på alle, nei. Spesielt på de med lys hud kan det hende den ikke synes eller er der. Jeg hadde ikke slik strek forrige svangerskap og det ser ikke ut til at den kommer nå heller.

Det betyr slett ikke at det er noe galt, så du kan ta det helt med ro!

Lykke til!

jeg tror det er individuelt om en får den brune streken på magen eller ei. jeg fikk den i mitt første svangerskap, men da var jeg over 30 uker på vei. og nå er jeg 15 uker på vei, og har fortsatt ingen strek, så jeg regner med at det tar en stund før den kommer, hvis den kommer.

Annonse

Jeg fikk da jeg var gravid med dattera mi, både under og over navlen. En ordetlig mørk, tjukk strek, men tror det var ganske langt uti SV. Det er 8 år siden, så husker ikke eksakt når den kom, men den hadde jeg i mange månder etter fødselen, trodde aldri den skulle gå bort.Det husker jeg, men hadde venninner som ikke hadde fødselsstriper.

Jeg fikk denne brune streken tydelig sist, og jeg er lys, men den begynte ikke å komme før etter 25 uke (ca).

Den "satt" lenge, jeg ble igjen gravid når lillegutten var 7 mnd og streken var der enda og er der fremdeles... Jeg er nå i 15 uke med nr 2 og streken har jo ikke forsvunnet etter forrige svangerskap...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...