Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Kan bagen deres vippe frem og tilbake? Hvis du trykker håndtaket ned, er bagen vippende da? Min er ganske vippende.... Men den sitter jo fast...
Heffalump mamma Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Min dreamibag eg også ganske vippete..
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Min er og det. Men jeg ser ikke no minus i det... Den sitter da fast. Jeg får ikke tatt den av uten og trykke ned de knottene.... Så det er ikke no farlig..
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Prøvde min for første gang i dag og den er ganske vippete ja, men den henger jo fast:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 prøv og ut å trillle i dumper da, det er ikke noe ålreit, stygge møkka vogna, ufff
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Er nok ikke no forskjell fra simo o.l. De har god fjæring, og vipper også som bare det. Men det er jo bare til ungens fordel. De blir vugget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå