Gå til innhold

hjelp! så mange valg? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ønsker meg egentlig en 3 hjuling med låsbart forhjul.. syns de ser sporty ut og jeg er masse på tur.. men de fleste er jo så lave! og med så små hjul! så.. akkurat nå står valget på simo softline som førstevogn.. og en joggevogn/3 hjuling etterhvert som jeg ikke må ha bag i.. kan heller prioritere litt større hjul og sånn? så kan minsten sove i den andre ute og sånn feks? er dette en ok løsning for dere som har litt peiling? noen med simo erfaringer? eller med forslag til en lett turvogn etterhvert? eller med forslag så jeg kan ha bare en vogn? :D hehe.. hjelp en forvirra vordende mor her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt..

noen som veit? lurer jeg og!

Skrevet

Har hatt OTH urban jungle til min datter helt fra nyfødt til hun nå er 22 mnd. Venter ny baby i juni og kommer til å bruke samme vognen. Veldig fornøyd, men det er jo alltid fordeler og ulemper, man får sjelden alt i en vogn. Så hvis du ønsker to vogner, ville jeg i alle fall anbefalt OTH som sportsvogn. Men jeg var ganske fornøyd med bagen også, altså. Det som telte mest for oss var at den var lett og lett å kjøre, tok liten plass sammenlagt.

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...