Skilpadden Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg blir sulten og kvalm hvis det går for lenge mellom hver gang jeg spiser, men jeg har aldri lyst på mat. Blir kvalm når jeg spiser også. Ingen ting smaker godt. Jeg orker så vidt å gå i butikken blir kvalm av luktene og til og med bildene på pakkene kan gjøre meg kvalm. Jeg vet at babyen min trenger variert kosthold, så prøver så godt jeg kan, men det er ikke lett. Måtte kaste halve frokosten min i dag, fordi jeg ble dårligere av å spise enn å gå sulten. Hva kan jeg gjøre???
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har det samme som deg av og til.. For meg hjelper det med eple skjært opp i båter, spise det til kvalmen gir seg.. Så får jeg i meg noe mat etter det! Men det har du kanskje prøvd?...
Skilpadden Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Har ikke prøvd det. Får gå ut og kjøpe epler etterpå. Takk for tipset!
RompeRock Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Hvor mange uker er du? Jeg var også sånn, frem til uke 16 eller derommkring. Nå har jeg virkelig fått matlyst, men ikke alt frister da. Har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer fisk... Vet ikke halt hva du kan gjøre, annet enn å unngå matbutikker. Og ellers håpe at det går over. Synes heller ikke at du bør stresse for mye med at du skal ha i deg ditt og datt Babyen tar den næringen den trenger den ) Prøv deg litt frem med ulike matvarer, og se om det ikke er noe som fungerer bedre enn noe annet. Har du en mann som kan lage maten, istedetfor at du gjør det? Så slipper du å henge over matos og matlukt, og få enda dårligere apetitt av det. Vet det er kjipt, men hold ut
Skilpadden Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 jeg er 14+5. Får håpe det snart gir seg for meg også!!!
Bellen Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg må si meg enig i tipset tidligere her, oppskjært frukt kjempegodt når mann egentlig ikke har lyst på mat. Jeg har problemer med å få i meg frokost, så da er frukt et godt alternativ frem til lunsj. Skjær opp et eple/appelsin/banan eller noen anne frukt du liker og se om det frister:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå