Katrine86 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Når jeg ble gravid veide jeg 68kg... er 165 høy. Har nå lagt på meg myyye dette svangerskapet og veier nåHJELP! 85KG!!.... Blir jeg regnet som sykelig overvektig nå og at fødselen vil bli et problem???
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Heisann du!!! det er veldig individuelt hvor mye vi legger på oss i svangerskapet.... du har lagt på deg 17 kg, jeg for min del syns ikke det er så mye.... det kommer jo veldig an på om du har mye vann i kroppen- om du har lagt på deg fordi du spiser mye sjokolade osv. Har aldri hørt om noen som er "sykelig overvektige" i sv.skapet jeg, så det kan jeg desverre ikke svare deg på, det er det vel bare legen din som kan vil jeg tro? Men jeg vet i allefall om fler som har lagt på seg mer enn deg hvor det ikke har vært noe problem! :-)
Simen og Julie Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 kjære deg... jeg ser ikke på meg selv som "sykelig overvektig"... og jeg veier 104kg og er 170cm høy... du er jo gravid...
vips-77 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg tror nok ikke det, jeg har lagt på meg 20 kg, men hverken lege el jordmor reagerer noe på det.. Jeg er kjempediger (syns jeg selv) men tror ikke man er i noe "faresone" med mindre man var det i utgangspunktet..
popkind Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Nei - kjære all verden - du er da ikke overvektig!! Ikke unormalt å legge på seg 17 kilo i det hele tatt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå