Gå til innhold

Svak, men positiv test

Anbefalte innlegg

I dag morges fikk jeg en svak, men positiv test. Jeg så streken tydelig selv om den var en del svakere enn kontrollstreken. Mannen er litt skrekkslagen og litt glad. Nå venter jeg på morgendagen for å teste på nytt.

Juhujenta tippet at jeg ble gravid raskt og det stemmer jo veldig bra. Jeg var i min 2 pp, men dette var første gang vi prøvde skikkelig.

Babystøv: ******************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6654491-svak-men-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA:=) Gratulerer. Du er garantert gravid selv om du fikk svakt positivt. Hvilken test brukte du??? Hva med en CB digital ved neste test, så slipper du å tyde streker. Så får du opp GRAVID på displayet.

Ja da følte jeg rett med deg også Krokodillemor:=) Så bra.

Kos deg masse. Jeg ønsker deg alt godt.

Klem

Annonse

billige-tester er like god som andre tester, og en strek er en strek :-) Den trenger ikke være like sterk som kontrollstreken, det er bare el tester som er sånn. Så digitale trengst ikke, er ikke noe å tyde. Så derfor, gratulerer masse!!!!!! Kos deg med spiren din og med svangerskapet!!!

Her kommer mer babystøv ;-)

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...