Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7 mnd gråter og gråter bare han kommer på soverommet og vet at han "skal" sove. Er helt imot skrikekurer, det strider imot alt jeg tror på, så jeg sliter nå. Prøver å amme ham i søvn, hjelper ikke. Prøver å bære/bysse, hjelper heller ikke... Nå har han grått i nesten en time, har gått inn til han hvert 3. min, men han sovner ikke. Er så trøtt som bare det. Hva skal jeg gjøre? trenger tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å vente litt lenger enn tre minutter, kanskje du forstyrrer og han rekker ikke å roe seg selv før du kommer inn. Og det kan være lurt å trøste han mens han ligger i senga, uten å ta han opp.

Det er kjempe tøfft og vondt å høre barnet gråte, men så sant du vet at han ikke har vondt så går det bra mener jeg.

Føler med deg, det er kjempe kjipt den gråtinga!

Skrevet

Jeg tar han opp hver gang, for å trøste han. Vet det er "feil", men kan ikke noe for det.. Han kapitulerte til slutt, ble bysset i søvn + stryking over hodet, tok bare 50 minutt... Nesten så jeg vil gråte slv, syns det blir så fælt.

Skrevet

Huff ja, det er vondt.

Vi måtte lære jr å sovne selv ved å la han skrike. han var da 3 mnd og sovnet ikke i hendne våre lenger,han ble overtrøtt og sutrete og vi følte at noe måtte gjøres. Vi la han våken i senga og gikk inn etter 7 minutter (det passa oss, og det viste seg at han roet seg selv etter 5-6 minutter som oftest). Første gangen var jeg helt på gråten selv, og når han endelig sovnet vill jeg gråte av glede :)

Han gråt litt de første dagene, men nå kan han enten prate litt, sutre litt eller ingen av delene. Jeg anbefaler deg å prøve noe lsik, men skjønner at det ikke passer for alle å gjøre det slik.

Skrevet

Kanskje det er tenner?? Han har ikke fått noen enda, men slever og klør noe voldsomt. Dette med leggingen har forandret seg siste uken. Husker at søstra, som nå er seks, holdt på på samme måten, sluttet egentlig ikke med det før hun begynte å sove bare en gang, ved ca 8 mnd. Jaja, lilleklompen min sover vertfall godt nå, så det er vell bare å psyke seg opp til i tre-tiden og neste dupp............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...