Strålende Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hei, jeg er i uke 13 og har enkelte dager med mye brekninger.. flere som opplever dette ? Og noen som har råd mot dette ?
RompeRock Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg opplever dette stedig vekk, men har nok dessverre ingen råd... Er 22+4, og har hatt brekninger hele tiden. Brekker meg særlig dersom jeg er trøtt og sliten, og da i gitte situasjoner. Som f.eks. når jeg pusser tennene, snyter nesa, åpner matskapet (som jeg synes stinker...) osv. Er det noen spesielle situasjoner du brekker deg i? Det er ganske så kjipt, men jeg har begynt å venne meg til tanken på å ha det sånn hele svangerskapet. Og så prøver jeg bare å pusse tenna fortfort (så får jeg ta en tur til tannlegen etter fødsel). Når jeg snyter nesa, ender jeg ofte opp med å pelle, mer enn å snyte (for det er når jeg blåser ut at jeg brekker meg; sorry detaljer...). Og så prøver jeg å unngå matskapet (får min kjære til å hente ut det jeg skal ha), og generelt unngå lukter som får meg til å brekke meg.
DK+2 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Æ brekk mæ masse iløpet av en dag, spesielt av lukte å vess æ tenke på mat æ ikkje klare, f.eks kjøttdeig, fysj! hehe. E 14+4 idag. Bruke suge på f.eks Doc eller andre halspastilla/sukkertøy å drekke vann, syns det hjelp førr mæ, du får prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå