#gurimalla# Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Er det der dere spør om råd, eller diskuterer dere mest løst og fast der inne??? Jeg bare lurer. Så det var noe om div.nick og assosiasjoner der inne. Og da så jeg at det var noen nick som alle husket på, og mange nick som ikke ble nevnt.Men det er vel kanskje litt større fora der inne?? Jeg er for det meste innpå her når jeg har litt tid til overs. Stikker nesen innom på skravlesiden,men spør og svarer sjelden. Ha en fin dag alle sammen! Skal på helsest.kl.12 i dag,på 9 mnd.kontroll. Det skal bli kjekt å se vekt og lengde og de på gruppa mi, men stikket blir vel ikke like moro...
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Spør om babyting her og andre ting jeg lurer på spør jeg på skravle. Men jeg er sjeldent der inne, av en eller annen grunn føler jeg meg ikke så hjemme der...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 jeg er litt overalt, men gjerne på Skravle også. Leser mye mer enn jeg svarer uansett. Synes det er greit å få kjappe svar der, og så er det ofte greit med råd fra de som er ferdig med den perioden barnet mitt er i. Mange aktive der, men de er veldig koselige synes jeg. Alltid fin tone fra de faste..
joplaya Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 er sjelden der jeg og, helst her eller på amme..skravlesiden er litt uinteressant synes jeg, virker som det helst er de samme som går igjen og at de "kjenner" hverandre, dermed får ukjente nick lite svar osv..kanskje er det ikke tilfelle men bare en følelse jeg har..? lykke til på hs!:
#gurimalla# Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Litt den samme følelsen jeg har skjønner du. At de kjenner hverandre så godt der inne,at man blir liksom så utenfor. Mye intern humor osv. Men,men.. Kan hende jeg tuller.. Takk for det joplaya!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har svart på noen ting på skravlesiden, men føler aldri at det blir "sett", om du skjønner. Litt for mye klikkete der inne etter min smak, folk som kjenner hverandre og har intern-humor og slikt. Mye bedre her inne, og så forsvinner ikke spørsmålene dine så fort heller
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Liker ikke skravlesiden jeg...mye hurper der (sorry). Frekke og bedrevitende, de aller fleste.
Expat Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Spesifikke forum er greie når man har litt tid, er det et kjapt svar om vanlige ting og kriser så er jo skravle greit. Med en klype salt. Men DB er jo ingen popularitetskonkurranse, vi er vel ofte her for å kunne ta oss av barna våre bedre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå