mensana Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 ... og befinner meg derfor på kontoret mitt på høgskolen i dag, for å få fred og ro og kanskje klare å konsentrere meg om denne mastergradsdelsoppgaven som skal leveres om fire uker. Var nemlig på veiledning i går, og ..kremt... har en del arbeid som gjenstår.. Men det er kooooselig her på kontoret. Deilig frokost fra kantina, kaffe og Bim. - og tenk på Sprudle da som skal ha ks i dag!!! Himmel og hav.. Vi kan føde omtrent når som helst vi andre jentene også! Ha en fin dag, dere!! Klem, klem!
Snupidupi Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Har tenkt vældi på det hær me at vi kan fø katti som helst... tenkt spesielt på det i går... sambo kommer ikke hjem før på fredag... så æ fant ut at da gikk sekkert vannet... e nok litt påvirka a at æ født en mnd før tia sist... men sia æ har på følelsen at denne babisn også kommer før termin, så bi æ vel å gå over termin... Vesst æ får den her svemmelheita tel å gje sæ så skal æ nu pakk litt meir ned i den berømte bagen og vask babis klean som e ny innkjøpt i allefall.... Kos dæ på kontoret!!! Å mått alle ha en fantastisk dag
mensana Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Det skader ikke akkurat å ha ting noenlunde klart nå, nei.. Jeg har termin 28.11, og det er jo søren ikke lenge til i det hele tatt! Jeg som skulle kjøpe julegaver, lage julekalender til kidsene på 6 og 8 og i tillegg skrive eksamensoppgave OG forberede til den nye babyen! *lettere angstanfall*
Snupidupi Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Har fem julegava igjen bærre Av ca 30 og æ veit ka æ ska kjøp tel 3 av dem... må bærre vent tel de får det i butikkan... halvpartn a julegavan e innpakka og klar også... Adventskalendern tel frøkna e færdi... Men... babyting har æ ikke gjort nån teng med enda... må få ned klean fra loftet... å det må æ få sambo tel å gjør... å han e ikke så kjapp at det gjør nå... men trur han bynnt å tenk litt meir etter vi så Koth i familien, da nævnt æ at det e bærre ca 40 daga tel vi e kommen likelangt som da frøkna kom tel verdn... å da trur æ nesten han bei stressa... så vi får se ka som skjer i hælga...
snøbaby Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Uff....får litt angst jeg også....har mye som skal ordens enda...og jeg har forpint meg på at alt skal i hus tidlig.....HM...litt tid er det vel enda... Har heldigvis listene ferdig over alt som skal gjøres og kjøpes inn (både til babyen og til jul)....hjelp som tiden flyr...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Ja jeg tenker så på Sprudle i dag jeg...... ) vi kan jo begynne å føde sanrt vi også.... hjelpes- føler meg ikke helt klar for det altså ;-) men jeg merker jo mer og mer at det er en ordentlig baby jeg har i magen, kjenner jo skikkelig kraft i de små føttene nå!! Jeg har ikke engang startet på julegaver jeg, uhhuuu, panikken sniker seg på her.... tror jeg må starte snart nå ja;-) forresten, høres ut som et vedlig koselig kontor mensana også med deilig kantinemat da.... mmmmm, det fikk jeg også lyst på :-) kos deg videre på kontoret da!!!
mensana Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2006 Gurimalla, så FLINK du har vært da!! Hjeeeelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå