Gå til innhold

Jeg skulle være smart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og befinner meg derfor på kontoret mitt på høgskolen i dag, for å få fred og ro og kanskje klare å konsentrere meg om denne mastergradsdelsoppgaven som skal leveres om fire uker. Var nemlig på veiledning i går, og ..kremt... har en del arbeid som gjenstår..

Men det er kooooselig her på kontoret. Deilig frokost fra kantina, kaffe og Bim.

- og tenk på Sprudle da som skal ha ks i dag!!! Himmel og hav.. Vi kan føde omtrent når som helst vi andre jentene også!

Ha en fin dag, dere!!

Klem, klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt vældi på det hær me at vi kan fø katti som helst... tenkt spesielt på det i går... sambo kommer ikke hjem før på fredag... så æ fant ut at da gikk sekkert vannet... e nok litt påvirka a at æ født en mnd før tia sist... men sia æ har på følelsen at denne babisn også kommer før termin, så bi æ vel å gå over termin...

Vesst æ får den her svemmelheita tel å gje sæ så skal æ nu pakk litt meir ned i den berømte bagen og vask babis klean som e ny innkjøpt i allefall....

Kos dæ på kontoret!!!

Å mått alle ha en fantastisk dag :D

Skrevet

Det skader ikke akkurat å ha ting noenlunde klart nå, nei..

Jeg har termin 28.11, og det er jo søren ikke lenge til i det hele tatt!

Jeg som skulle kjøpe julegaver, lage julekalender til kidsene på 6 og 8 og i tillegg skrive eksamensoppgave OG forberede til den nye babyen!

*lettere angstanfall*

Skrevet

Har fem julegava igjen bærre :D Av ca 30 og æ veit ka æ ska kjøp tel 3 av dem... må bærre vent tel de får det i butikkan... halvpartn a julegavan e innpakka og klar også... Adventskalendern tel frøkna e færdi...

Men... babyting har æ ikke gjort nån teng med enda... må få ned klean fra loftet... å det må æ få sambo tel å gjør... å han e ikke så kjapp at det gjør nå... men trur han bynnt å tenk litt meir etter vi så Koth i familien, da nævnt æ at det e bærre ca 40 daga tel vi e kommen likelangt som da frøkna kom tel verdn... å da trur æ nesten han bei stressa... så vi får se ka som skjer i hælga...

Skrevet

Uff....får litt angst jeg også....har mye som skal ordens enda...og jeg har forpint meg på at alt skal i hus tidlig.....HM...litt tid er det vel enda...

Har heldigvis listene ferdig over alt som skal gjøres og kjøpes inn (både til babyen og til jul)....hjelp som tiden flyr...

Skrevet

Ja jeg tenker så på Sprudle i dag jeg...... :o) vi kan jo begynne å føde sanrt vi også.... hjelpes- føler meg ikke helt klar for det altså ;-) men jeg merker jo mer og mer at det er en ordentlig baby jeg har i magen, kjenner jo skikkelig kraft i de små føttene nå!!

Jeg har ikke engang startet på julegaver jeg, uhhuuu, panikken sniker seg på her.... tror jeg må starte snart nå ja;-)

forresten, høres ut som et vedlig koselig kontor mensana også med deilig kantinemat da.... mmmmm, det fikk jeg også lyst på :-) kos deg videre på kontoret da!!!

Skrevet

Gurimalla, så FLINK du har vært da!!

Hjeeeelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...